به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
با احداث این تونل مسر خواهد شد :
هاشمی پور افزود: با احداث این تونل بسیاری از نقاط حادثه خیز در این محور که هم اکنون در منطقه خیر آباد وجود دارد حذف می‌شود.
خبردنا: نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده از صدور مجوز مطالعات تونل کوه خاییز خبر داد و گفت: با احداث این تونل محور دهدشت بهبهان ۳۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

به گزارش"خبردنا" عدل هاشمی‌پور در بازدید از پروژ ملی در دست اجرای دهدشت ـ پاتاوه اظهار داشت: در نشستی که در هفته گذشته با وزارت راه و شهرسازی داشتیم دستور مطالعات این تونل کوه خاییز از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی صادر شده و شرکت مهندسی مشاور اتحاد راه مطالعات این تونل را شروع می‌کند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه با توجه به اینکه تونل کوه خائیز در محور دهدشت ـ پاتاوه تعریف و وصل شده خوشبختانه نیاز به ماده 215 ندارد، افزود: با احداث این تونل محور دهدشت بهبهان 30 کیلومتر کاهش و بسیاری از نقاط حادثه خیز در این محور که هم اکنون در منطقه خیر آباد وجود دارد حذف می‌شود.

وی وجود پل‌های خاص در محور دهدشت - پاتاوه را مهمترین دغدغه مسولان دانست و گفت: خوشبختانه برای اجرای پل‌های خاص تجهیز کارگاه خوبی شده و هم اکنون سه دهنه پل از این نوع پل‌ها فعال هستند در مجموع من امیدوارم تا پایان خرداد ماه سال مالی 96 که زمانبندی پروژه است به بهره‌برداری برسند .

هاشمی پور افزود: از وزارت راه و شهرسازی درخواست کردم که مشکل نقدینگی این پروژه را حل و امسال حدود 90 میلیارد تومان اوراق خزانه برای آن در نظر گرفتند که به زودی قابل پرداخت است و در صورتی که این نقدینگی و 100 میلیارد تومانی که برای سال آینده در نظر گرفته شده پرداخت شود این توانمندی در قرارگاه خاتم النبیاء وجود دارد که جبهه‌های کاری را بیشتر و تا پایان سال 96 ما شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه ملی باشیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
از دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
امکان اجرایی شدن این کارها برای کمتر از ده سال دیگر نیست
سیداکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
باسلام مشکل مردم کهگلوییه این است که اصلاتوکل ندارن بعضی هاشون چرامیشوداگددرست انتخاب کنیدنماینده رامیشودحالاکه بعداز23سال نماینده محترم شهرستان توانست کمترازیگ سال این پروژه رابه سرانجام برساندپس میتوان کارهای بزرگ انجام داد
نام:
ایمیل:
* نظر: