به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
همه دستگاهها و سازمان های کهگیلویه و بویراحمد باید در برپایی نمایشگاه کتاب استان همکاری کنند، تا این نمایشگاه به نحواحسن برگزار شود.
خبردنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شانزدهمین نمایشگاه کتاب این استان 24بهمن در 170غرفه برگزار می شود.

به گزارش"خبردنا"، رضا دهبانی پور امروز دوشنبه(4بهمن ماه) در نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب استان افزود: این نمایشگاه با حضور 350ناشر کشوری و هشت ناشر استانی برگزار می شود.

وی بیان کرد: 120هزار عنوان کتاب و یک میلیون و 200هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 24تا 30بهمن ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می شود و ساعات بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 است.

همچنین فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: نمایشگاه کتاب در راستای ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی استان تاثیرگذار است.

وی افزود: همه دستگاهها و سازمان های کهگیلویه و بویراحمد باید در برپایی نمایشگاه کتاب استان همکاری کنند، تا این نمایشگاه به نحواحسن برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایشگاه یک رخداد فرهنگی خوبی برای استفاده همه مردم استان اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان، فرهنگیان، طلاب و اصحاب فرهنگ هنر و قلم است که می توانند نیازهای فرهنگی، علمی و آموزشی و غیره خود را با تخفیف خوبی در این نمایشگاه تهیه کنند.

آزاد خردمند، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نسشت گفت: در نمایشگاه کتاب سال گذشته استان 660میلیون تومان بن فروخته شد.

وی افزود: 150هزار نفر از نمایشگاه کتاب سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال حداقل 160میلیون تومان برای برگزاری نمایشگاه کتاب این استان لازم است.

خردمند اضافه کرد: نمایشگاه کتاب بزرگترین کار فرهنگی است که از اصحاب رسانه، صدا و سیما و مطبوعات استان انتظار داریم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، این رخداد فرهنگی را وشش مناسب دهند و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: