به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
نماینده حقوقی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد:
طبق بررسی‌های انجام شده استانداری کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه مجوزی برای قبرستان جنگل‌های شمال یاسوج صادر نکرده و تمامی موارد طرح شده در این زمنیه کذب است.
خبردنا : نماینده حقوقی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبرستان جنگل‌های شمال یاسوج مجوز ندارد گفت: اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در ۳ مرحله با دستور مقام قضایی جاده مشرف به اراضی قبرستان جنگلی شمال یاسوج را مسدود کرد.

به گزارش"خبردنا"، شفیع راد در واکنش به خبر "جنگل‌های شمال یاسوج به قبرستان تبدیل شده است" اظهار داشت: این موضوع که منابع طبیعی صلاحیت صدور مجوز قبرستان را ندارد را در نشست پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در هفته گذشته بیان کردم.

وی با تشریح چگونگی اخذ مجوز برای قبرستان جنگل‌های شمال یاسوج عنوان کرد: در این زمینه با توجه به درخواست اداره حج و اوقاف، اداره منابع طبیعی درخواست را بررسی و به کمیسیون اموال غیرمنقول استانداری ارسال کرد.

راد ابراز کرد: طبق بررسی‌های انجام شده استانداری کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه مجوزی برای قبرستان جنگل‌های شمال یاسوج صادر نکرده و تمامی موارد طرح شده در این زمنیه کذب است.

وی تصریح کرد: اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد طی سه مرحله با دستور مقام قضایی جاده مشرف به اراضی قبرستان جنگلی شمال یاسوج را مسدود کرد ولی متاسفانه فامیل و بستگان متوفی نسبت به بازگشایی جاده اقدام کردند.

نماینده حقوقی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: صدور مجوز قبرستان به طور قانونی در صلاحیت کمیسیون زیربنایی اموال غیر منقول استانداری بوده و در صلاحیت منابع طبیعی نیست.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
حالا این قبر وعمومی مردم استفاده می کنند در دشتگز گچساران که ویلا ساخته اند وقوه قضایه حکم تخریب صادر کرده چرا بعد از دوسال منابع طبیعی استان ان را اجرا نمی کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نام:
ایمیل:
* نظر: