به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۳۳۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
یادآور شد: مردم برای امنیت بیشتر و دور ماندن از خطرات سعی کنند تا پایان هفته جاری در منازل خود بمانند.
خبردنا: کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پرهیز مردم از خروج غیرضروری از منازل از وقوع سیلاب و سیل به خصوص در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش "خبردنا" ولی بهره‌مند ، اظهار کرد: موج دوم بارشی از عصر چهارشنبه وارد استان شده و تا اوایل روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی دو سه روز گذشته میزان زیادی بارندگی داشتیم، گفت: بر اثر این بارندگی‌ها راه‌های ارتباطی برخی روستاها قطع و رودخانه‌ها طغیان داشتند.

وی با اشاره به آغاز موج دوم بارش‌ها، گفت: مردم باید دقت و توجه کافی داشته و از سفرهای غیر ضروری تا پایان هفته بپرهیزند.

این مسوول با بیان اینکه در این موج نیز طغیان رودخانه را خواهیم داشت، از مردم خواست در حاشیه رودخانه‌ها تردد نداشته باشند.

بهره‌مند، ادامه داد: باغداران نیز باید توجه کنند در این روزها باغ‌های خود را سم‌پاشی نکنند ضمن اینکه زنبورداران نیز باید کندوهای خود را از حاشیه رودخانه دور کنند.

این مسوول با تاکید بر پرهیز مردم از خروج غیر ضروری از منازل، از وقوع سیلاب و سیل به خصوص در مناطق روستایی استان خبر داد و یادآور شد: مردم برای امنیت بیشتر و دور ماندن از خطرات سعی کنند تا پایان هفته جاری در منازل خود بمانند.

بهره‌مند، با بیان اینکه عمده بارش‌ها در مناطق گرمسیری به صورت باران و در مناطق سردسیری به صورت برف است، گفت: کسانیکه قصد مسافرت و یا تردد ر مسیرهای سردسیری و برفگیر را دارند حتما خود را به امکانات و وسایل مورد نیاز از جمله لباس گرم، خوراک کافی و زنجیر چرخ مجهز کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
1
لیکک بالای 40 میلیمتر بارید
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
1
اگرخورشید خانم بذاره که فعلا ول معطلیم
نام:
ایمیل:
* نظر: