به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
خبردنا: کاندیدای ریاست جمهوری سال 96 گفت:تمرکزم بر روی آسیب‌ها و نقاط ضعف مدیریت کلان اجرایی کشور است و قاعدتاً منتقد جناب دکتر روحانی و عملکرد فردی و دولت او هستم. او را رقیب اصلی می‌دانم و تلاش می‌کنم از موضع کارشناسی و اخلاق و ادب سیاسی خارج نشوم.

به گزارش  فارس، عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما که در روز گذشته به طور رسمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اعلام کاندیداتوری کرد، در صفحه شخصی اش نوشت:

صادقانه با شما همراهان (followers) عزیز!
از محبت و همراهی شما در پست قبلی تشکر می‌کنم. از اظهارنظر (comment)های موافق و مخالف شما که نشان از محبت، خونگرمی و دلسوزی شما نسبت به حقیر است نیز سپاسگزارم. با توجه به محتوای اظهارنظرها، لازم دانستم نکاتی را با شما در میان بگذارم.
1- پاسخ‌های من در برابر خبرنگاران که فعلاً تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم با اعلام همکاری دیروز با جبهه مردمی انقلاب منافاتی ندارد. در طول ماه‌های گذشته بسیاری از رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های منتقد من با تأکید بر روی کلمه «فعلاً» و «هنوز»، احتمال حضور من را داده بودند ولی قاعدتاً تا روز 17 فروردین که تصمیم‌گیری نهایی در مجمع عمومی 3000 نفره مشخص می‌شود هنوز فاصله هست.
2- در این مرحله از فضای سیاسی کشور، موضوع وحدت و انسجام نیروهای انقلاب را بر همه چیز حتی انتخابات ریاست جمهوری ترجیح می‌دهم. نتیجه انتخابات هر چه باشد باید موجب تقویت و افزایش روحیه و توان کار جمعی جبهه مردمی انقلاب باشد.
3- برای تمام نامزدهای بالقوه و بالفعل جبهه احترام عمیق قائلم و در موقع خود به نقاط قوت و توانمندی آنان اشاره می‌کنم. آنان می‌توانند یک تیم منسجم و کارآمد برای رئیس‌جمهور آینده باشند.
4- تمرکز من بر روی آسیب‌ها و نقاط ضعف مدیریت کلان اجرایی کشور است و قاعدتاً منتقد جناب دکتر روحانی و عملکرد فردی و دولت او هستم.
ایشان را رقیب اصلی می‌دانم و تلاش می‌کنم از موضع کارشناسی و اخلاق و ادب سیاسی خارج نشوم.
5- به سیاست «آجر روی آجر» پای‌بندم و معتقدم دولت‌ها باید کارهای خوب گذشتگان را تکمیل کنند و همچنین سیاست‌ها و عملکردهای ناموفق را متوقف کرده و طرحی نو دراندازند.
6- در روزهای آینده با شما بیشتر صحبت خواهم کرد و از شما توقع همفکری و مشاوره صادقانه و کارشناسی دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: