به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۴۴۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
با نگاهی گذرا به کارنامه " محمد موحد " در ادوار گذشته انتخابات های ریاست جمهوری بخوبی به این نکته پی می بریم که وی علی رغم حضور بیش از دو دهه در مدیریت کلان سیاسی کشور اما همواره در تحلیل های استراتژیک خود در انتخابات های ریاست جمهوری کاملا به اشتباه رفته و هرگز موفق به پیروزی نشده است .
خبردنا : نماینده اسبق " کهگیلویه بزرگ " این روزها سرگرم فعالیت های انتخاباتی برای جبهه به اصطلاح مردمی انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است و البته برای خودش !

به گزارش " خبردنا "
، سید " محمد موحد " که سابقه 20 سال حضور در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد این روزها بعنوان سخنران اصلی مراسم های جبهه مردمی انقلاب اسلامی یکی از جبهه های اصولگرا و رقیب رییس جمهور کنونی در حوزه انتخابیه " کهگیلویه " بزرگ حضور دارد و البته حضور مستمر در شادی ها و شیون های مردم را بهمراه برخی فعالیت ها تبلیغاتی رها نمی کند !

با نگاهی گذرا به کارنامه " محمد موحد " در ادوار گذشته انتخابات های ریاست جمهوری بخوبی به این نکته پی می بریم که وی علی رغم حضور بیش از دو دهه در مدیریت کلان سیاسی کشور اما همواره در تحلیل های استراتژیک خود در انتخابات های ریاست جمهوری کاملا به اشتباه رفته و هرگز  کاندیدای مورد علاقه اش موفق  به پیروزی نشده است .

موحد در رقایت های ریاست جمهوری از " ناطق نوری ، هاشمی رفسنجانی ، محسن رضایی و ولایتی " حمایت کرده اما اینها هرگز در انتخابات هایی که موحد در منطقه کهگیلویه داعیه حمایت از آنها را داشت پیروز نشدند . در رقابت میان هاشمی و احمدی نژاد ، موحد طرف هاشمی را گرفت اما احمدی نژاد رئیس جمهور شد .

وزن سیاسی موحد با تشخیص های اشتباه در انتخابات های ریاست جمهوری بشدت کاهش پیدا کرد اگر چه آشناییان به مسائل کلان کشور می دانند وزن سیاسی وی برخلاف هیاهوی دوستانش در کشور بسیار ناچیز و بسمت تقریبا هیچ میل می کند هرچند که نباید نقش پررنگ وی در حوزه استان " کهگیلویه و بویراحمد " بخصوص پاسخگویی به مراجعان و پیگیری امور شخصی را نادیده گرفت اما واقعیت آن است هر چه موحد در استان تاثیر گذار است در کشور بویژه در تصمیم گیری های کلان جایگاه قابل دفاعی نداشته و ندارد !

این تشخیص های ممتد اشتباه و شکست های بدون پیروزی در ادوار گذشته انتخابات های ریاست جمهوری فارغ از تاثیر بسیار آن بر توسعه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که در کنار بی برنامگی و پیگیری امور کلان نتایج آن امروز مشهود است این پیام روشن را برای فعالان سیاسی و دوستان جناب سناتور " موحد " به مردم می رساند که این عزیز با هر جبهه و حزبی و فردی در انتخابات ریاست جمهوری بود و باشد قطع به یقین " بازنده " است ! بعبارتی خوش بحال رقبا !

" موحد"  و حامیانش از اکنون جبهه مردمی انقلاب اسلامی را شکست خورده بدانند چرا که سابق آنها در حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری روشن و مبرهن است و البته این عزیزان نشان داده اند با فضای سیاسی کشور و میل افکار عمومی به سمت کاندیداهای ریاست جمهوری کاملا بیگناه هستند مگر اینکه بفرمایند می دانند اما آگاهانه شکست را انتخاب کرده اند که قطعا با عقل سیاسی جور در نمی آید !

در باب فعالیت های انتخاباتی شخصی ایشان در مطلبی دیگر مطالبی ارائه خواهد شد .
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
1
به جرات ميتوان گفت تنها فرد سياسي كشور است كه توانايي حضور در تمام شهرهاي جنوب كشور و حتي تهران را دارد و شركت ايشان در هر مراسمي از شهرهاي جنوب ، خواب را از سر هر كانديداي احتمالي آن شهر ميپراند ! موحد يك فرد نيست و يك برند است ، موحد تنها شخصي در اين ديار است كه براي تك تك ثانيه ها ارزش قائل است و برنامه دارد و احتمالا شما يا دوستانتان نيز خواب از سر پرانده و در نيمه هاي شب اين شعر را سروديد ! به تمام كانديداهاي احتمالي همه جنوب كشور عرضي دارم ، آن هم اينست ، نخوابيد و بسراييد كه احتمال حضور سناتور هست !
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
جناب علی بازی موحد همیشه دریک جریان بوده وهست مانند خیلی هانیست که روز یک فکر دارند شب فکری دیگر لذا برد وباخت برای افرادی امثال ایشان معنای نداردعمل به وظیفه مهم است
اسفندیارنسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
تمامی مطالب این سایت در مورد آقای موحد ناشی از ترس فراوان از آقای موحد هست، وتمامی مطالب این سایت نامربوط هست
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
1
چرا همیشه مخالف اقای موحد حرف می زنیدعزت و قدرتی که موحد در کشور و در وزارت خانه ها دارد هیچ جنوبی ای هنوز نداشته و ندارد
موحد که تازه به دوران رسیده نیست
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
به جرات ميتوان گفت تنها فرد سياسي كشور است كه توانايي حضور در تمام شهرهاي جنوب كشور و حتي تهران را دارد و شركت ايشان در هر مراسمي از شهرهاي جنوب ، خواب را از سر هر كانديداي احتمالي آن شهر ميپراند ! موحد يك فرد نيست و يك برند است ، موحد تنها شخصي در اين ديار است كه براي تك تك ثانيه ها ارزش قائل است و برنامه دارد و احتمالا شما يا دوستانتان نيز خواب از سر پرانده و در نيمه هاي شب اين شعر را سروديد ! به تمام كانديداهاي احتمالي همه جنوب كشور عرضي دارم ، آن هم اينست ، نخوابيد و بسراييد كه احتمال حضور سناتور هست
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
چراهمینکه موحد حرکتی انجام میدهد همه تون خصوصا مسئول سایت اجیرشده خبردنا به دست وپا می افتد.به نظر میرسد که چون ازطرف سناتوربزرگ احساس خطر مینمایدوایشان را تنها رقیب خوددرمیدان میدانند بلافاصله دست به دامن ایشان شده دلارها رابه سوی ایشان سرازیر می نمایندتابرعلیه ابرمردکهگیلویه مطلب ناروا درج نماید.که دراین بین قضاوت با توده مردم است.موحدگویا الان ه نماینده است.این رامراجعات مکرروپرازدهام مردم در تهران به دفتر ایشان نشان میدهد.ومن نصرالابالله عندالله العزیزالحکیم.خداوکیلی سانسور نشود.اگرزره ای انصاف دارید
نام:
ایمیل:
* نظر: