به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
پوران فرد گفت : مصدومان این تصادفات، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 درمان و در صورت نیاز به بیمارستان منتقل شده‌اند.
خبردنا: رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون، ۱۷۲مورد تصادف شهری و جاده‌ای به مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گزارش داده شده است، گفت: در اثر این تصادفات سه نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبردنا، جلال پوران‌فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 26 اسفند 95 و همزمان با شروع طرح نوروزی تا سومین روز از تعطیلات نوروز 96 بیش از 1582 نفر از خدمات اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: در این مدت، 172مورد تصادف شهری و جاده‌ای به مرکز اورژانس 115 استان گزارش داده شده که 334 نفر از مصدومان این تصادفات، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 درمان و در صورت نیاز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر این، در این مدت 809 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت نوروزی که در مسیرها و اماکن تفریحی جهت رفاه حال مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها ایجاد شده، از خدمات درمانی لازم بهره‌مند شده‌اند.

پوران‌فرد ابراز کرد: 439 مورد از تماس‌هایی که با مرکز اورژانس 115 گرفته شده، برای درمان افراد دارای بیماری‌هایی از قبیل بیماری‌های قلبی، تنفسی، زنان و زایمان، تشنج و غیره بوده که این تعداد توسط پرسنل پایگاه‌های شهری و جاده‌ای مورد درمان و انتقال قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سه نفر از هموطنان‌مان در این ایام بر اثر تصادف در جاده‌های استان فوت کردند، گفت: از مردم استان و مسافران نوروزی می‌خواهیم که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تعطیلات نوروز 96 را به خوبی و خوشی پشت سر بگذارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: