به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
مدیریت به شیوه استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تناقض بین قیمت گوشت قرمز، مرغ و میوه در بازار این استان قابل قبول نیست و باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.
خبردنا :استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه ایام نوروز و افزایش مصرف برخی کالاها و اقلام اساسی، نظارت و بازرسی بر بازارهای استان تشدید می‌شود.

به گزارش " حبردنا " سید "موسی خادمی "  در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با حضور تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت سه اکیپ بازرسی، نظارت و کنترل دقیق بازار با همکاری پلیس تشکیل شود.

وی خواستار نظارت تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت سه اقلام اساسی شامل میوه، مرغ و گوشت قرمز شد و افزود: نتیجه بازرسی، نظارت و کنترل بازار استان توسط دستگاه‌های متولی به صورت مستمر گزارش‌دهی شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تناقض بین قیمت گوشت قرمز، مرغ و میوه در بازار این استان قابل قبول نیست و باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.

خادمی افزود: مسافران نوروزی باید بیشتر جغزافیای استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسند زیرا این استان کوهستانی و جاده‌های آن استانداردهای لازم را ندارند و به همین دلیل باید در رانندگی مراقبت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: باید تلاش شود روند وقوع تصادفات در استان در روزهای باقی مانده تعطیلات نوروز کاهش یابد زیرا آمارکنونی رضایت بخش نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و مل و نقل جاده‌ای و همچنین پلیس تلاش بیشتری برای کاهش تصادفات داشته باشند.

استاد خادمی باید قبل از تعطیلات تدبیر می کرد نه الان که تعطیلات در حال تمام شدن است !
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
خخخخ
بله دیگه بعد از تعطیلات چاره اندیشی شده
ضمن اینکه دستور ندارده
ایشان صرفا توصیه کرده
جناب خادمی انگار خود را در جایگاه مقام ارشد استان که دستور بدهد نمیبیند!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: