به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد:
محمدی تصریح کرد: روستای مهریان با 17داوطلب در حوزه روستایی و شهر یاسوج با 108نفر در حوزه شهری بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را در استان به خود اختصاص داده اند.
خبردنا: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 1565نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

به گزارش "خبردنا" فتاح محمدی افزود: 1138نفر از این تعداد داوطلب مربوط به مناطق روستایی و 427نفر نیز مربوط به مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان کرد: از مجموع داوطلبان روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد 1083 نفر مرد و 55نفر زن بوده و از مجموع داوطلبان مناطق شهری این استان نیز 389نفر مرد و 38نفر زن هستند.
 
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون 93 داوطلب خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

محمدی تصریح کرد: روستای مهریان با 17داوطلب در حوزه روستایی و شهر یاسوج با 108نفر در حوزه شهری بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی دو انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دو انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.

محمدی در پایان ضمن توصیه هایی به به داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و شهر استان اضافه کرد: با توجه به کم بودن وقت باقی مانده داوطلبان در اولین فرصت با همراه داشتن مدارک برای ثبت نام مراجعه کنند تا اختلالی و مشکلی در ثبت نام آنان ایجاد نشود.

به گزارش "خبردنا"، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.

 نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 6 فروردین سال 1396 نیز ادامه دارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
أسنان تهران با چهارده ميليون جمعيت كمتر إز استان ششصد هفتصد هراري ما كانديدا داره
نام:
ایمیل:
* نظر: