به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۴۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
بنظر می رسد شهر " یاسوج " بیش از آنکه به این ولخرجی های اینچنینی نیازمند باشد نیازمند امور دیگری در زیبا سازی شهری است تا نصب المان های میلیاردی !!
خبردنا :  مدیر عامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج  در حالی از نصب بزرگترین و بلندترین المان معلم کشور در یاسوج خبر داده است که بنظر می رسد اولویت مرکز استان " کهگیلویه و بویراحمد "در زیباسازی شهری مسائل دیگری باشد که با این بودجه بتوان بخشهایی از آنها را حل کرد .

به گزارش " خبردنا " ، " فرشاد صادقی "  در جمع خبرنگاران  گفته است :  این المان با ارتفاع 12 متر و عرض پنج متر با هزینه ای بالغ بر 2میلیارد ریال در میدان معلم  یاسوج نصب می شود.

وی افزود: این المان که نماد دست و مداد معلم بوده در مدت سه ماه توسط هنرمند توانای کشور طراحی و ساخته شده است.

هرچند وجود المان در زیبا سازی شهری امری پذیرفتنی است و در معماری و زیباسازی شهری جایگاه خاص خود را دارد اما مدیریت شهری و برنامه ریزی حاکم بر آن بخصوص برای شهری مانند " یاسوج " که شهرداری آن همواره با کمبود بودجه مواجه است می طلبد برای اجرای برنامه های مرتبط با آن " اهم و مهم " نموده و همواره قبل از اجرای هر برنامه ای این سوال پاسخ داده شود که آیا اجرای آن ضرروی است یا خیر ؟ و آیا صرف این هزینه در این مورد تاثیر آن را خواهد داشت یا خیر ؟ و آیا برنامه بهتر یا مهم ترین نیست که بودجه در این مسیر هزینه می شود ؟

بنظر می رسد شهر " یاسوج " بیش از آنکه به این ولخرجی های اینچنینی نیازمند باشد نیازمند امور دیگری در زیبا سازی شهری است تا نصب المان های میلیاردی !!

امید است مدیریت شهری یاسوج برنامه ای جامع برای امور زیبا سازی شهری تدوین و با استفاده از نظرات کارشناسان زییا سازی شهرهای بزرگ کشور و حتی خارج از کشور نسبت به اجرای برنامه اقدام نماید . اگر هم برنامه ای از قبل مدون شده دارند آن را برای نقد و بررسی در اختیار رسانه ها قرار دهند .


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
لطفا کمی فکر به حال ما ساکنین خیابانهای عدل بکنید که چاله چوله های زیادی وجود دارد بالخص عدل 7 که آسفالت آن متعلق به دوره ساسانیان بوده خداوکیلی زندگی کردن در این کوچه ها با این وضعیت سخت است از دکتر جاوید خواهش داریم دست و سری به این کوچه هم بکشد. متشکریم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
والا خرج اینچنینی برای مرکز یک استان چیز خیلی شاقی نیست منتها چون اکثر بودجه های استان به جیب مسئولین می رود سخته برامون.چه خوب است جای انتقاد کمی به فکر درامدی که از اومدن توریست به استان می شود باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: