به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی :
وی افزود: اگر مردم با خلق حماسه ای دیگر همانند سال 92 و انتخابات سال 94 دوباره به تفکر عقلانیت رای دهند، گفتمان عقلایی را دوباره در کشور تثبت خواهند کرد.
خبردنا : دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان، اصولگرایان معتدل، اعتدالگرایان و اکثریت مردم این دوره نیز به حسن روحانی در دهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری چک سفید امضا می دهند.

به گزارش"خبردنا" ، محمدعلی وکیلی در جشن آغاز به کار ستاد انتخاباتی حسن روحانی در چهارمحال و بختیاری افزود: روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری نامزد اصلح اصلاح طلبان است و اصلاح طلبان در این دوره نیز از وی حمایت خواهند کرد.

وی بیان کرد: اصلاح طلبان معتقدند هیات دولت درایت و عقلانیت و تدبیر لازم برای آنکه که قطار کشور را به ته دره نبرند، داشته است.

وکیلی گفت: تعهد جدید اصلاح طلبان با روحانی در این دوره این است که کابینه دولت دوازدهم باید با شرایط کنونی جامعه همسو باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که مردم در سال 94 یک کار بزرگ انجام دادند و مجلس متفاوتی را شکل دادند پس انتظار است دولت دوازدهم نیز یک دولت جوان باشد.

وی افزود: اگر مردم با خلق حماسه ای دیگر همانند سال 92 و انتخابات سال 94 دوباره به تفکر عقلانیت رای دهند، گفتمان عقلایی را دوباره در کشور تثبت خواهند کرد.

وکیلی اظهار کرد: در آن 8 سال نفت ایران با پرچم یک کشور کوچک جزیره ای به فروش می رسید، پول فروش نفت ایران را بلوکه می کردند و مجاری رسمی و کارشناسی در کشور دخیل نبود و همین باعث شد بابک زنجانی ها و اختلاس ها در آن دوره شکل بگیرد.

وکیلی به انتخاب حسن روحانی در سال 92 اشاره کرد و گفت: ایران در سال 92 دوباره به دوره عقلانیت برگشت و جهان عقلانیت ایران را پذیرفت.

به گفته وی، دولت یازدهم توانست با برجام گره انرژی هسته ای را در طول 2 سال بگشاید، درحالی که در 8 سال دولت قبلی نه تنها گره ای را باز نکردند بلکه گره بر این پرونده افزودند.

وکیلی به انتخابات دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ به عنوان یک فرد پوپولیستی و عوام گرا جهان را مخالف خود کرده است و ایران با عقلانیت خود جهان را با خود همراه کرده است و دولت یازدهم دوباره این تعامل با جهان را دنبال می کند.

به گفته وی، اگر در انتخابات اردیبهشت ماه سال 96 دوباره دچار شعارهای پوپولیستی در کشور شویم و احساسی شویم، یکبار دیگر کشور را به پرتگاه نزدیک خواهیم کرد.

وی گفت: باید نسبت به اشکالات موجود دغدغه داشت ولی باید چهره واقعی اسلام را با عقلانیت در جهان معروفی کرد و رئیس جمهوری اسلامی ایران باید همانند روحانی تعامل با جهان را بداند.
نام:
ایمیل:
* نظر: