به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
با حضور مسئولین استانی :
وی اظهار داشت : افزایش بهره‌ وری و پویایی مراکز تولیدی و محیط‌ های کارگری از دیگر مزیت ‌های ورزش است.
خبردنا: نخستین زنگ ورزش کارگری با حضور کارگران و مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

به گزارش "خبردنا" از یاسوج ، در گرامیداشت هفته کارگر نخستین زنگ ورزش کارگری با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل ورزش و جوانان ، مدیرکل فنی حرفه ای ، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی ، مدیر بانک توسعه تعاون ، مدیر بانک رفاه کارگران ، مدیر صندوق کارآفرینی امید ، مدیر رئیس بیمه روستائیان و عشایر ، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بویراحمد و جمعی از کارگران در مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت نواخته شد.

در این همایش قائم مقام مدیر عامل مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت گفت : برگزاری برنامه ‌های ورزش همگانی یکی از اولویت های سلامت کارگران محسوب می شود.

قدرت الله حبیبی افزود : ورزش نقش بسزایی در شادابی، نشاط و همبستگی اجتماعی محیط ‌های کارگری دارد و لازم است کارفرمایان با توجه به اهمیت ورزش، اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

وی اظهار داشت : افزایش بهره‌ وری و پویایی مراکز تولیدی و محیط‌ های کارگری از دیگر مزیت ‌های ورزش است.

حبیبی تصریح کرد: جامعه‌ای که مراکز تولیدی آن فعال باشند پویا خواهد بود و این پویایی در گرو نشاط، شادابی و سلامت نیروی کار است.

در ادامه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران گفت: ورزش به عنوان مفهومی مد نظر است که کمک به افزایش تولید در مراکز صنعتی و شادابی کارگران داشته باشد ، زیرا جامعه ای پویا است که مراکز تولیدی آن فعال و کوشا باشند.

صابر مظاهری با بیان اینکه ورزش چندین مزیت برای محیط های کارگری دارد، افزود : همبستگی اجتماعی محیط های کارگری با ورزش افزایش می یابد و وجود نیروی ورزش شادابی این مراکز را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: ورزش از سویی مشکل بهره مندی را در مراکز صنعتی برطرف می کند و از سوی دیگر به شادابی خانواده کارگری کمک می کند و در نهایت سلامت محیط های کارگری را به دنبال خواهد داشت.






























انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
f.f
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
کت قشنگ!!!
این اغا با اون کت چهارخونه زیببببا قسم خورده بوده که تو همه ی عکسا حضور داشته باشن!!!؟
حداقل معرفی کنید تا این مسئول خوشتیپ را بشناسیم
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
درود به آقای آئین پرست .
نام:
ایمیل:
* نظر: