به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
وی بیان کرد: برخی خیال می کنند که امامان معصوم مانند این کودکان سیاستمدار هستند که می شود به هر شکلی با آنها سخن گفت و یا در مورد آنها چیزی نوشت.
خبردنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به توهین به مقدسات دینی در یکی از ستادهای انتخاباتی شدیداَ واکنش نشان داد.

به گزارش"خبردنا"آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در پی هتاکی به مقدسات اسلامی در یکی از ستادهای انتخاباتی در استان ایلام گفت: سخنهای بی ادبانه و هتاکانه فردی که معلوم نیست چه نوع تربیتی یافته، در مکالمه اش با امام رضا(ع) واقعا دردآور و مصیبت بار بود.

وی با بیان اینکه چه نوع تربیتی باعث می شود که انسان هتاکانه و جسورانه با امامی معصوم سخن بگوید، اظهار کرد: عمق بی اعتقادی در لابلای این حرف ها دردآور است و و شنیدن این سخن ها عرق شرم را بر پیشانی انسان می نشاند.

وی بیان کرد: برخی خیال می کنند که امامان معصوم مانند این کودکان سیاستمدار هستند که می شود به هر شکلی با آنها سخن گفت و یا در مورد آنها چیزی نوشت.

آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: شرم باد بر این تربیت و بر این سیاست و براین سیاست بازیها و براین رقابت که انسان را این چنین به هرزه گویی و یاوه گویی می کشاند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: البته حرکت اسفبار گذشته در توهین به امام عصر(عج) و ابزار قرار دادن آن امام همام و سکوت ما باعث شده است که امروز هر بی سرو پایی این چنین بلبل زبانی کند.

وی با تاکید بر برخورد مراجع قضایی با چنین اتفاقاتی و جلوگیری از عدم تکرار آن گفت: ستادها فکر نکنند که با این حرکت های آمیخته با بی اعتقادی و هرزه گری فکری می توانند به سمت موفقیت بروند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان تصریح کرد: گاه آنچه که فردی را در نگاه انسانها بزرگ می کند، او را در نگاه خدای بزرگ ذلیل و پست و در دنیا آبرومند اما در آخرت بی آبرو می کند. و آفرین بر فرزندان غیرت و غیرتمندان که اجازه تکرار چنین اعمالی را نمی دهند.

آیت الله ملک حسینی در پایان گفت: به همه ستادها توصیه می کنم که از مقدسات برای اهداف انتخاباتی استفاده نکنند و با مقدسات مزاح کفرآمیز ننمایند.

**** به گزارش"خبردنا" در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در ایلام، مجری برنامه در سخنانی سخیف، توهین بی‌سابقه‌ای به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان روا داشت.

وی سخنانش را با گفتن "نامه‌ای به امام رضا” شروع کرد و گفت: "خدمت امام هشتم شیعیان سلام عرض می‌کنم. امید است  امید است حالتان خوب باشد و هیچگاه گرد ملالت بر ضریح‌تان ننشیند. بگذار همین ابتدا از شما گله کنم.

مگر شما فقط امام اصولگرایان هستید؟ پس ما اصلاح‌طلبان چه؟ نکند فکر میکنید ما با همدستی مامون عباسی به شما انگور مسموم داده ایم؟ یعنی شما میگویید بعد از امام هفتم یکسره برویم دامن امام نهم شویم یا نه میخواهی ما را به امام هفتم موسی کاظم حواله دهی که همش سهمش زندان بود؟

وی می‌گوید: آقا رضا جان! از خوان گسترده شما فقط چند کیلو سیب زمینی آن هم بدست استان همجوارمان خوزستان رسید و ما ایلامی های محروم همان هم دشت نکردیم. پول گوشت که نداریم، آهو هم شما خیرتان دهد ضامن شدی و نمی گذاری از گوشتش بهره ببریم. سیب زمینی هم شما برایمان نفرستادی ،با نخود خالی که نمی شود آبگوشت درست کرد قربان.

وی ادامه می دهد: آن وقت ملت گیر می دهند به فرقه اسماعیلیه که چرا هفت امامی اند. خوب همین کارها را می کنید آقا جانم، نکنید.اصلا آقا جان همان سیب زمینی را نفرستید ما با همان آب نخود سر می کنیم اتفاقا گلو را صاف می کند و صدای ملت هم غراتر می کند”.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
1
0
واقعا که بی تربیتی.شماوامثال شماکه اینجوربیحیا به حریم امام معهصوم جسارت می کنید وکسانیکه ازنام امام رضا ومعصومین برای اهداف پلید ساسی استفاده میکنند دردل مردم وپیش خدا خوار هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
اگر يك نفر در كشور اسلامي غيرت دارد اين سگ حار رابكشد خونش گردن من بخدا قسم اگر گيرش بيارم اتيشش مي زنم مگر بچه مذهبي ها ي ايلام مرده اند خاك برسرتان سكوت شما از جسارت اين خناث بد تر است هلاكش كني خودش و كانديد گراز در ياسوج را كه واقعا گراز است
نام:
ایمیل:
* نظر: