به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۵۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
صفایی تاکید کرد: شما که مسوول اجرای قانون هستید مردم و مومنین را عصبانی نکنید.
خبردنا: امام جمعه موقت گچساران گفت: ستادهای انتخاباتی در ایام تبلیغات قانون‌شکنی نکنند.

به گزارش "خبردنا" ، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی این شهرستان با تبریک این ایام و مبعوث شدن پیغمبر اکرم (ص) اظهار کرد: تقوا پیشه کنیم که تقوا تنها راه رسیدن به راه پیامبر است.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان این ماه بزرگ را به نمازگزاران تبریک گفت و بیان کرد: باید از این روزها استفاده کرد.

صفایی یا اشاره به فضای انتخابات در کشور تصریح کرد: در ورزهایی قرار داریم که فضای کشور انتخاباتی است و باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در خصوص انتخابات توجه بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: روز 29 اردیبهشت ماه ملت ایران با انتخابشان قدمی بزرگی برای کشور برخواهند داشت و با انتخاباتشان مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل خواهند زد.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایشان فرمودند نگاه باید به داخل باشد، افزود: کاندیداها راه حل مشکلات را به بیرون گره نزنند و لذا نگاه به بیرون و آمریکا باید قطع شود.

امام جمعه موقت گچساران افزود: بارها مقام معظم رهبری هشدار دادند که دشمن دست از دشمنی برنداشته است و در فتنه 88 هم ضرباتی وارد کردند اما با هوشیاری ملت زیر سایه رهبری آگاه و بصیر، شکست خوردند.

وی عنوان کرد: خیال نکنید با برجام همه چیز تمام شد آمریکا کوتاه نخواهد آمد و در این رابطه مسوولان ما باید بیدار باشند.

صفایی با اشاره به انتخابات شوراها تبیین کرد: شوراها بسیار اهمیت دارند و باید باند بازی و طایفه‌گری را کنار بگذارند که اگر چنین نشد هیچ رشدی نخواهیم دید.

وی با بیان اینکه ما معیار را از مقام معظم رهبری می‌گیریم، افزود: حتما عزیزان گچسارانی مشاهده کردند بر سردرب یکی از ستاد آقایان تصویری از شخصی نصب شده که ممنوع التصویر است.

صفایی با بیان اینکه قانون برای همه فصل الخطاب است و این قانون برای همه است، تاکید کرد: اگر قانون می‌گوید فلانی ممنوع التصویر است چرا تصاویرش را می‌زنید.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: من از جایگاه تریبون نماز جمعه از هیچ کس حمایت نمی‌کنم اما وقتی قانونی در خصوص افرادی که در سال 88 عوامل فتنه بودند و پرچم یا حسین را درآن روزها به آتش کشیدند تصویب شده، چگونه تصویرش را آنجا نصب می‌کنید.

صفایی در ادامه خطاب به مسوولان و شورای تامین استان و در راس آن استاندار و در گچساران فرماندار گچساران تاکید کرد: شما که مسوول اجرای قانون هستید مردم و مومنین را عصبانی نکنید.

وی با بیان اینکه ملت بیدار است و حواسش جمع است گفت: مقام معظم رهبری توصیه به امنیت کرده‌اند و امنیت برای همه ماست و توقع داریم کسانی که ادعای قانون‌مداری دارند خودشان قانون را رعایت کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
0
شکرمن خوا ..
نام:
ایمیل:
* نظر: