به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۵۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
صادقی تصریح کرد: نگهداری فضای سبز یاسوج با انجام مراحل قانونی از جمله برگزاری مناقصه به دو پیمانکار واجد شرایط واگذار شد.
خبردنا: مدیرعامل سازمان فضای سبز یاسوج به خبر استخدام در این سازمان واکنش نشان داده و آن را بی ارتباط با انتخابات شوراهای شهر می داند .

به گزارش"خبردنا" فرشید صادقی با بیان اینکه به طور حتم وابستگی‌ها در بکارگیری‌ها بی تاثیر نیست گفت: استخدام‌های سازمان فضای سبز یاسوج هیچ ربطی به انتخابات شورای شهر ندارد.

وی اظهار داشت: برخی مواد مطرح در افکار عمومی از جمله اینکه در پشت پرده استخدام‌های کارگران فضای سبز یاسوج برخی از اعضای شورای شهر وجود دارد، صحت ندارد.

این مسئول با بیان اینکه 600 هزار متر مربع فضای سبز خالص در یاسوج وجود دارد، عنوان کرد: برای نگهداری از این میزان فضای سبز هر ساله تعدادی نیروی حجمی وارد بدنه شهرداری یاسوج می‌شود.

صادقی ابراز کرد: برای نگهداری از فضای سبز یاسوج در زمستان به 50 نفر و در فصل گرما به 170 نیرو نیاز داریم که به نوعی به این افراد کارگر فصلی می‌گوییم و هیچ رابطه استخدامی با شهرداری ندارند.

مدیرعامل سازمان فضای سبز یاسوج ادامه داد: 90 درصد نیروهای فضای سبز یاسوج افراد دارای سابقه هستند و 10 درصد دیگر نیز به صورت فصلی به‌کارگیری شده‌اند.

صادقی تصریح کرد: نگهداری فضای سبز یاسوج با انجام مراحل قانونی از جمله برگزاری مناقصه به دو پیمانکار واجد شرایط واگذار شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شهرداری یاسوج در خیابان فردوسی با هدف پرداخت بدهی پیمانکاران فضای سبز یاسوج ملکی را برای فروش در اختیار سازمان فضای سبز قرار داد آیا صحت دارد؟ گفت: این ملک 270 متر بوده که با قیمت هر متر بیش از 10 میلون تومان به فروش رسیده ولی هنوز ریالی به سازمان فضای سبز پرداخت نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: