به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۵۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
دبیر جبهه توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد :
دبیر جبهه توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بطورحتم مردم خوب می دانند که دوران ارائه آمارهای کذب به پایان رسیده است.
خبردنا: دبیر جبهه توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شکست اصولگرایان قطعی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی است .

" هوشنگ جهانبخش به "خبردنا" گفت: مناظره اول که در حوزه اجتماعی و فرهنگی بود نشان داد که آقای قالیباف حرفی برای گفتن ندارد و آنچه دارد تکرار حرف های چهارساله منتقدان دولت تدبیر و امید بوده است.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های ریاست جمهوری ایران آن هم در این دوران و شرایط خاص، اظهارداشت: تیک های عصبی و درخواست‌های آقای قالیباف برای استراحت بین مناظره نشان از این داشت که این نامزد انتخاباتی مانند دونده ای بوده که در همان گام نخست نفسش بریده است.

شکست اصولگرایان قطعی است

این فعال رسانه ای در کهگیلویه و بویراحمد افزود: رئیس جمهور باید صبور و دارای ویژگی های اعتدالی باشد که در مناظره اول نامزدهای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، آقای قالیباف فاقد این ویژگی ها بود و حتی در برخی از اوقات اقدام به توهین و ارائه اطلاعات کذب و نادرست نیز می کرد.

جهانبخش با بیان اینکه شکست اصولگرایان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری قطعی است، خاطرنشان کرد: اصولگرایان در انتخابات های ریاست جمهوری حرفی برای گفتن ندارند و به هیچ عنوان نمی توانند آرای مردمی را جلب و جذب کنند.

وی گفت: آقایان قالیباف و رئیسی باید بپذیرند که از هم اکنون شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری بوده و البته بطور حتم بنا به مصالح حزبی و تشکیلاتی شان تا روز آخر انتخابات در صحنه باقی خواهد ماند.

دبیر جبهه توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی تحولات آینده در مناظره‌ها، یادآورشد: دکتر روحانی و مهندس جهانگیری در مناظره های بعدی بطور حتم خدمات دولت تدبیر و امید را بطور ویژه‌ای به مردم اعلام خواهند کرود و برخی حقایق و جفاهای رواداشته داشته بر این دولت را نیز بیان می کنند.

دوران بگم بگم ها به پایان رسیده است

جهانبخش افزود: دوران " بگم بگم ها " به پایان رسیده و آقایان باید بدانند که این شیوه مردم فریبی دیگر نمی تواند آرای کم آنها در سبد رای را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه آگاهی های مردم نسبت به گذشته صدچندان شده است، تصریح کرد: مردم ایران حتما دوران فلاکت بار اقتصادی و قطع ارتباط دنیا با ایران را بخوبی یاد دارند.

دبیر جبهه توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ایران خوب به یاد دارند دورانی را که ما با کشورهای ناشناخته ارتباط برقرار می‌کردیم بطوری که برخی می گفتند این کشورها تازه کشف شده اند.

جهانبخش با اشاره به برخی خدمات دولت تدبیر و امید در خروج ایران از بن بست های خارجی و داخلی، اظهار داشت: ایران متعلق به تمامی ایرانیان بوده و دیگر نباید اجازه داد دوران کشف کشورهای ناشناخته تکرار شود.

دست اصولگرایان برای تخریب دولت روحانی خالی است

وی با تاکید براینکه دست اصولگرایان برای تخریب دولت تدبیر و امید خالی است، ادامه داد: بطور حتم ارائه آمارهای نادرست شیوه‌ای است که جریان اصولگرایان همواره علیه جریان اصلاحات و اعتدالیون دارند و البته دیگر نمی شود مردم را با این آمارهای کذب فریب داد.

دبیر جبهه توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بطورحتم مردم خوب می دانند که دوران ارائه آمارهای کذب به پایان رسیده است.

جهانبخش افزود: در 29 اردیبهشت ماه با رای به روحانی تعامل با دنیا دوچندان تر، نرخ سرمایه گذاری باهدف کاهش نرخ بیکاری بیشتر و دوران دردسرها و جنگ طلبی ها نیز به پایان می رسد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
دوران سلطه وظلم آغازشده،اگه جرات داشتندتاییدصلاحیت میکردندبعدامعلوم میشداین دولت چکارکرده ،ماکه غیرازافزایش قیمت وگرانی چیزی ندیدیم 4سال میگن خرابی دوره قبل ،پس خودتون این4سال چکارکردیدبه آن وزیر27جامدیرعاملیتان قسم یابابک جانتان،شماازترس اینکه آن شخص تاییدصلاحیت شودوزیرتان قبول نمی کردمناظره ها مستقیم پخش شودبعدازابلاغ اسامی باالتماس مردم مناظره مستقیم راقبول کردید.ای کاش .................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
تیک عصبی ازآن روحانی بود که دستاش مثل بیدمی لرزیدحتماعینکت ضعیف است برودکترجانم؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
ها جون خت راس ایگی الان درسش ایکنی
نام:
ایمیل:
* نظر: