به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۶۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
خبردنا : نماینده اسبق " کهگیلویه " بزرگ در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای " جمنا " حمایت و در جمع حامیانش در " یاسوج " هم سخنرانی کرد .

به گزارش " خبردنا "
،  " محمد موحد " که سابقه حضور متمادی در مجلس شورای اسلامی دارد این بار در انتخابات ریاست جمهوری از " رئیسی " حمایت کرده است .

وی حق دارد از هر کسی دوست دارد و تشخیص می دهد حمایت کند اما این حمایت وی برای سیاسیون و آگاهان جای تعجب بسیار دارد چرا که وی چهارسال پیش پس از پیروزی " روحانی "  با  آیت الله " هاشمی رفسنجانی " دیدار و از نقش ممتاز وی در خلق حماسه انتخاباتی و پیروزی روحانی تجلیل کرده بود .


" در آغاز این دیدار آقای موحد نماینده سابق مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از حاضران با تاکید به مراتب ارادت و وفاداری مردم غیور این منطقه به انقلاب و نظام اسلامی، از نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایجاد شور انتخاباتی در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد و مراحل مختلف انقلاب اسلامی تقدیر کردند "

این بخشهایی از خبر آن دیدار است که حامیان " موحد " در دیدار با هاشمی رفسنحانی داشت اما او امروز در نبود هاشمی به آن دیدار و آن سیاست وفادار نماند و به سمت اصلی ترین رقیب " روحانی " رفت .

موحد در سخنرانی یاسوج هر آنچه خواست به دولت روحانی تاخت  اما او باید بداند و متوجه باشد که مردم تاریخ را فراموش نمی کنند .

" موحد " که به خدمات دیگران می تازد چرا از خدمات خود سخن نمی گوید ؟! چرا در سالهای حکومت و زعامتش کمترین نشست خبری و حضور در رسانه ها را داشته تا نقدها را بشنود .

جناب " موحد " یاران اصلی 20 ساله ات اکنون در ستاد کدام کاندیدا در تهران و استان فعال هستند ؟ آنها بعد از سالها تازه بصیرت پیدا کرده اند و متوجه شده اند که کشور به کدام طیف نیازمند است .

آقای " موحد " شما که از برنامه های جناب رئیسی دفاع می کنید و دیپلماسی موفق دولت روحانی را زیر سئوال می برید بفرمائید در طول 20 سال حضور فعال در مجلس چرا هیچگاه در کمیسیون های برنامه و بودجه یا سیاست خارجی تشریف نداشتید ؟ چرا به مردم نمی گوئید کمیسیون اصل 90 همواره با فشار و هل و زور رئیس مجلس تکمیل یا نیمه تکمیل می شود ؟

اصولا اظهار نظر در خصوص برنامه های کاندیدای ریاست جمهوری باید براساس مطالعه و تحلیل و شناخت باشد کلی گفتن دردی از مردم دوا نمی کند . نقد برنامه باید خط به خط باشد شما تاکنون برنامه جناب رئیسی را خوانده اید اگر خوانده یا مشاهده کرده اید به رسانه ها هم بدهید .

" موحد " در این انتخابات چرخش از جنس شکست داشت هم در سیاست هم در صداقت ، او نه به هاشمی وفادار ماند و راهش و یارش و نه در مسیر جدید موفق خواهد شد . او در انتخابات ریاست جمهوری از هر فردی حمایت کرد بازنده بوده و شک نکنید بازنده بزرگ انتخابات ریاست جمهوری در " کهگیلویه و بویراحمد "  او خواهد بود .



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنی لو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
درود بر سناتور کهگیلویه سید حاجی محمد محمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
خدایی راست میگین. چرخش چند بار باید باشه
اسماعيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
كاش براي يك بار هم برندگان انتخابات همچو اين بازنده نامشان به نيكي ياد شود ! اگر نام موحد تا به الان زنده است به خاطر انتخابهاي درست ايشان و دورانديشي ايشان است ، چطور انتظار داشتيد موحدي كه ريشه در اصول انقلاب و اصولگرايي دارد به كانديد واحد اين جناح پشت كند ، موحد در قبل اگر از روحاني حمايت كرد به خاطر اين بود كه اصولگرايان بدون برنامه و چند كانديدايي وارد انتخابات شدند و هر كسي ميتوانست پاييند رفاقت ها باشد ولي وقتي رهبر كبير انقلاب دم از اتحاد و عدم شكاف ميزند موحد به عنوان يك سرباز وظيفه دارد در اين راستا قدم بردارد ! نگاه موحد نگاه انسانهاي بزرگ است و قرار نيست همچو عده اي نو كيسه كه با پله ولايت به قدرت و مال ميرسند و اكنون در سكوت معناداري به اميد روحاني بنشيند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
بدون شک موحد از رد صلاحیت شورای نگهبان میترسد البته اگر با ناطق نوری همراه میشد خیلی بهتر بود ولی یقین بدانیم موحد از نظر سیاسی تمام شده است حتی اگر بطرف روحانی هم می آمد بازهم تمام شده بود .برای ایشان در گذران زندگی اش بعنوان یک نماینده ی اسبق آرزوی سلامتی دارم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
چرا موحد از رئیسی حمایت کردنه از روحانی ؟
مثل اینکه حافظه تاریخیتان هنگ کرده یا دچار آلزایمر شده اید! مگر به خاطر حمایتهای آقای موحداز هاشمی رفسنجانی نبود که رد صلاحیت شد. در این چهار سال دولت تدبیر وامیدچه اهمیت وارزشی برای آقای موحد قائل شد؟آیا از نیروهایش در پستهای کلان ومدیریتی در سطح وزارت ،استانداری،فرمانداری،مدیرکل یا روسای ادارات استفاده کردند؟دلیلی وجود نداشت که آقای موحد دوباره از ایشان حمایت کند
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
خبر دنا تودیگه چرا؟اگر تواصلاح طلبی حاج عدل راچکار میکنی یا لابد حاجی هممثل توست که راه معینی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر: