به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۷۸۵۷
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
خبردنا : پروژه ای که با سر و صدای فراوان کلنگ زنی شد و قرار بود گره گشای ترافیک شهر یاسوج باشد پس از گذشت بیش از دو سال کاملا راکد است .

به گزارش"خبردنا" ، پل چهارم بشار که قرار است ، بلوار رجاء شهر یاسوج را به بیمارستان امام سجاد متصل کرده و موجب اتصال بلوار شمالی شهر یاسوج به جاده سروک ‌شود به دلیل نبود اعتبار در رکود کامل به سر می برد .

عملیات اجرایی پل چهارم رودخانه بشار یاسوج چهارم ادریبهشت 94 با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از معاونین و مسئولان استان آغاز شد.

محمد باقر نوبخت در آیین کلنگ پل چهارم رودخانه بشار یاسوج میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را 170 میلیارد ریال عنوان کرده بود .

همچنین شهردار یاسوج در این خصوص گفته بود که برای ساخت و تکمیل کلی پل چهارم بشار به 13 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تأمین اعتبار ، مدت اجرای پروژه 18 ماه خواهد بود .

محمد علی جاوید تاکید کرده بود که با احداث شمع‌ها ادامه روند اجرایی در فصل بارندگی و خارج از بحث بستر و کف رودخانه ادامه داشته و پروژه تعطیل نخواهد شد.

در همین خصوص معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیش بینی جالب زمان افتتاح فاز اول این پل را آبان ماه 95 اعلام کرده بود.

از زمان کلنگ زنی پروژه پل چهارم بشار تاکنون که بیش از دو سال از آن می گذرد سرنوشت آن همچنان نامشخص است .

به نظر می رسد این پل نیزبه سرنوشتی همانند پل سوم بشار دچار شود که پس از گذشت 15 سال همچنان به دلیل مشکلات موجود در رکود کامل به سر می برد .


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
پل سوم را تمام کنند پل چهارم پیشکششون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
پل سوم بعد ده سال مونده
نام:
ایمیل:
* نظر: