به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۹۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
تاج گردون افزود : با تلاش های صورت گرفته اعتبار سد تنگ سرخ از 4 میلیارد تومان به 14 میلیارد تومان افزایش یافت .
خبردنا: نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دنبال تضییع حقوق هیچ یک از شهرستان های استان نیستیم .

به گزارش"خبردنا" غلامرضا تاج گردون در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نمایندگان استان در مجلس ، استاندار و معاونین و مدیران کل استانی برگزار شد ، گفت : اگر شخصی احساس می کند حقی از شهرستانی ضایع شده است می تواند با شکایت به دیوان محاسبات خواستار بررسی آن شود .

وی با انتقاد شدید از برخی نامه نگاری های پنهانی مسئولان استان جهت تخصیص اعتبارات یک سوم نفت دو شهرستان بهمئی و گچساران به سایر مناطق استان اظهار داشت : طبق مصوبه دولت و مجلس سهم مناطق نفت خیز استان را نمی توان به سایر شهرستان ها اختصاص داد .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اعتبارات یک سوم نفت صرفا باری مناطق نفتخیز هر استان اختصاص داده می شود تصریح کرد : اختصاص این مبلغ به مناطق نفتخیز سبب کم شدن اعتبارات استانی به این مناطق نمی شود .

تاج گردون با انتقاد شدید از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خاطر برخی اقدامات انجام گرفته در جهت اختصاص سهمیه مناطق نفتخیز به سایر مناطق گفت : از استاندار استان انتظار چنین اقداماتی را نداشتم .

وی با اشاره به افزایش اعتبارات استانی کهگیلویه و بویراحمد گفت : تلاش ما در کمیسیون برنامه و بودجه سبب شد که شهرستان بهمئی که تا پنج سال پیش از سهم اعتبارات نفت بی نصیب بود، اکنون 11 درصد این اعتبارات را به خود اختصاص دهد .

نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش خود برای افزایش اعتبار تمام شهرستان های استان افزود : با تلاش های صورت گرفته اعتبار سد تنگ سرخ از 4 میلیارد تومان به 14 میلیارد تومان افزایش یافت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : با تغییراتی که در نحوه محاسبه سهمیه استان ها صورت گرفته است اکنون کهگیلویه و بویراحمد در رتبه 17 اختصاص بودجه در کشور قرار دارد .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
جنگ زرگرى يعنى اين
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
آقای استاندار چه پدرکشتگی با بهمئی داری ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
1
متاسفانه مرکز نشینان استان ما نقش خوانین دهه 50 را در استان بازی می کنند
داروین علی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
استاندار محترم و قانون مند و قانون گرای استانم .آیا به واقع نیاید قانون گریزی را شکست و اجازه نداد بی دلیل و به ناحق حق کسی رو نخورد.مگر ما نمی دانیم که حق الناس پیش خدا امانت است و ما باید جوابگوی ان باشیم. آیا سرطانها و مشکلات ریوی و دردهایی که ناشی از آن مناطق و بر سر مردم بی نوای آن شهرستانها می باشد برای شما اشکار نیست. بسی جای تعجب است که می دانیم و ولی نمی خواهیم دیگران بدانند. برادر من حق را به حقدار دهید .نماینده محترم جناب دکتر تاجگردون به حق به دنیال احقاق حق حوزه انتخابیه خود می باشد و نه به دنبال ناراحتی و یا تضعیف حق دیگر شهرستانها .نمایندگان محترم شهرستانهای دیگر استان واقع بینی چیزه خوبی است. پس کاش همیشه واقع نگر باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: