به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۰۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی گفت: کمیته امداد فعالیت های خوبی را در ماه مبارک رمضان برای جامعه هدف داشته که طی دو مرحله برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و مردم شریف شهرستان سفرهای آسمانی گسترانیده شده است .
خداپرست به خبردنا در بهمئی گفت :مرحله اول با مساعی خیر  شهرستانی در شبهای قدر به تعداد ۱۵۰۰پرس غذای گرم بین مددجویان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر و بخش سرآسیاب یوسفی توزیع شد.

وی افزود: مرحله دوم  که با هماهنگی کمیته امداد امام و امام جمعه شهرستان شکل گرفت و مبالغی از سوی دفتر مقام معظم رهبری (بیت رهبری )و مبالغی هم از طریق خیرانی  که در ماه مبارک رمضان بابت افطاری به امداد مساعی نموده بودند تعداد ۱۷۰۰ پرس غذای گرم تهیه و با دعوت از مددجویان و مردم شریف در مسجد صاحب الزمان و شهرک گچ بلند توزیع که در مجموع ۳۲۰۰ پرس غذای گرم بین مدد جویان نیازمند توزیع شد.

مدیرکمیته امداد امام بهمئی ادامه داد:  ۱۶۵۰ نفر از خیرین که به برنامه ماه عسل پیامک داده بودند که از فرزندان ایتام در قالب طرح محسنین به عنوان فرزند معنوی خویش پذیرش کنند  و می خواستند ماهانه مبالغی را به عنوان مساعی به آنان مساعدت نمایند تماس حاصل و تعداد ۴۲۰ نفر با ارتباطی که برقرار شد از فرزندان ایتام و محسنین پذیرش نمودند.

خداپرست با تبریک  عید فطر به روزه داران از  استقرار صندوقهای کمک های مردمی در نماز عید فطر شهرستان بهمئی هم خبرداد و خاطرنشان کرد: روزه داران می توانند کمک های نقدی خود را به این صندوقها بندازند تا  به دست نیازمندان برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: