به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۸۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد:
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از اجرای طرح نظارت و بازرسی های انجام شده در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بیش از ۵۷ تن مواد غذایی فاسد در شهرستان بویراحمد، معدوم شد.
به گزارش خبردنا، " محسن مرادی " افزود: با هدف تأمین امنیت غذایی در ماه مبارک رمضان، طرح نظارت و بازرسی با جدیت ادامه داشت که به همین منظور ۵۷ تن و ۹۶۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان بویراحمد، معدوم شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، بازرسی از مراکز صنفی نیز از مهم‌ترین اقداماتی است که با همکاری دستگاه‌های متولی در دستور کار قرار گرفت که در این خصوص ۲۸۳ مورد بازدید از شیرینی فروشی ها و کارگاه های قنادی و شیرینی و ۱۴۰ بازدید از واحدهای صنفی عرضه کننده آش و حلیم توسط بازرسان بهداشت محیط، صورت گرفت.

مرادی عنوان کرد: کنترل و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از مساجد و اماکن متبرکه طی ماه مبارک رمضان امسال حدود ۲۰۴ مورد و همچنین بازدید از مراکز و اماکن عمومی بین راهی حدود ۴۲ مورد بوده است.

وی یادآور شد: تعداد نمونه برداری مواد غذایی مشکوک جهت آزمایشگاه برای تشخیص سالم بودن و کنترل کیفی آن، حدود ۱۳۰ مورد در یک ماه گذشته بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: