به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ها و تمهیدات پلیس برای برقراری نظم و امنیت به ویژه روان سازی ترافیک در ایام تعطیل عید فطر در سراسر استان خبر داد.
به گزارش خبردنا، سردار "مهدی انصاری" گفت: پلیس استان هر ساله به مناسبت ایام تعطیل عید فطر طرح های انتظامی و ترافیکی را در سراسر استان اجرا می کند.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح ها تأمین امنیت و نظم ترافیکی آئین عبادی نماز عید سعید فطر، تأمین امنیت مسافران و گردشگران و تفرجگاه ها در ایام تعطیل عید فطر، انتظام بخشی و روان سازی ترافیکی هم در محورهای مواصلاتی و هم در داخل شهرها به ویژه در یاسوج و سی سخت که در فصول گرم سال از آب و هوای مطلوبی برخوردارند، است.
 
انصاری ضمن اشاره به برگزاری با شکوه نماز عید سعید  فطر در کمال امنیت و آرامش در سرار استان، با توجه به  محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به محل های اقامه نماز ، از همکاری و تعامل خوب مردم تقدیر و تشکر کرد.
 
این مقام ارشد پلیس استان در ادامه با اشاره به حضور حداکثری ماموران  پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات عید فطر تا پایان هفته جاری، تصریح کرد: به منظور تقویت طرح ترافیکی، نیروهای انتظامی با کارکنان پلیس راه در کنترل ترافیک جاده ها همکاری خواهند کرد و قطعاً همکاری سایر دستگاه های مرتبط با موضوع سفر با پلیس هم برای امنیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران و هم تسهیل ترافیک در جاده ها و شهرهای استان لازم و ضروری است.  
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه طرح های ترافیکی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان و همین طور شهرها اجرا می شود، به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ضمن احترام به حقوق خود و دیگران سفری خاطره انگیز و ایمن را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: