به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۱۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری بیش از 11 هزار برق غیرمجاز در مناطق مختلف این استان طی سال گذشته خبرداد.
" مهندس داود راهزادی " به خبردنا گفت: با تشکیل اکیپ های مختلف و با همراهی نیروی انتظامی، در سال گذشته 11 هزار و 160 برق غیرمجاز در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد.

وی بیشترین برق های غیرمجاز جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان بویراحمد عنوان و اظهارداشت: استفاده کنندگان از برق های غیرمجاز در حاشیه شهرها بیشتر از سایر نواحی بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: وجود برق های غیرمجاز خسارات فراوانی را به اقتصاد ملی وارد و متاسفانه سبب هدررفت انرژی می شود.

راهزادی، افزایش نرخ تلفات انرژی ، نوسانات و ناپایداری در شبکه های برق و سوختگی وسایل برقی در زمان استفاده از برق های غیرمجاز را از مهمترین نتایج استفاده از برق های غیرمجاز برشمرد.

وی گفت: در سال گذشته تلاش های فراوانی برای جمع آوری برق های غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته که این تلاش ها در سالجاری دوچندان می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست در صورت مشاهده برق غیرمجاز با شماره تلفن 121 تماس و اطلاعات لازم را در اختیار اپراتورهای اتفاقاتی این شرکت قرار دهند.

راهزادی افزود: کسانی که از برق های غیرمجاز استفاده کنند براساس قانون به دستگاه قضایی معرفی و مجازات های سنگینی را متحمل می شوند.

وی با نقدیر از همراهی دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد با شرکت توزیع نیروی برق این استان، از راه اندازی شعبه ویژه برای برخورد با استفاده کنندگان از برق های غیرمجاز خبرداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد دستگاه قضایی براساس قانون در سالجاری با استفاده کنندگان برق های غیرمجاز در این استان شدت بیشتری بخود می گیرد.

راهزادی از احداث شبکه های برق، تبدیل شبکه های سیمی به کابلی و واگذاری انشعابات به متقاضیان در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از برق های غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد هم سخن گفت.

وی افزود: اعتبارات ویژه ای برای کاهش نرخ تلفات انرژی ناشی از استفاده غیرمجاز از شبکه های برق در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: