به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۹۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
خبردنا : نماینده مردم کهگیلویه در مجلس خواستار راه‌اندازی مرکز اورژانس هوایی در دهدشت شد و گفت: بدون یک ریال کمک دولت فرودگاه مورد نیاز این اورژانش را احداث می‌کنیم.

عدل هاشمی‌پور"خبردنا"، اظهار داشت: اگر قرار است یک مرکز اورژانس هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شود حق با شهرستان محروم کهگیلویه بزرگ به دلیل صعب‌العبور بودن بسیاری از مناطق و برخورداری 4 شهرستان است.

وی عنوان کرد: اگر توجیه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی مرکز اوژانس هوایی نبود فرودگاه در 4 شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام است قول می‌دهم در کمترین زمان ممکن بدون یک ریال کمک دولت و تنها با کمک خیرین فرودگاه مورد نیاز این مرکز را احداث کنم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این زمینه هیچگونه قصور و توجیحی پذیرفتنی نیست و هر لحظه آماده همکاری با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد مرکز اورژانس هوایی در شهرستان‌های چهارگانه استان هستیم.

وی با بیان اینکه هرکجا که دانشگاه علوم پزشکی اراده کند برایش فرودگاه احداث می‌کنم و این دستگاه اجرایی از الان به فکر بالگرد اورژانس هوایی باشد، افزود: شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام به دلیل محرومیت و پراکندگی نیاز به ایجاد اورژانس هوایی دارد و انتظار دارم در این زمینه مسئولان و متولیان امر چاره‌اندیشی کنند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
1
جاده خون سوق را درست کن و جاده چرام دهدشت را بالگرد و هلیکوپتر و فرودگاه نخواستیم هر دو پروژه مدت بیش از یک ساله که فعالیت ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر: