به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
حضور منتخب كهگيلويه بزرگ در نمايشگاه نفت و گاز:
هاشمی پور عنوان كرد: من با تمام توان در كنار هلدينگ خليج فارس خواهم بود تا انشالله پتروشيمي دهدشت عملياتي شود.
خبردنا: منتخب كهگيلويه بزرگ در نمايشگاه بين المللي نفت، گاز،پالايش و پتروشيمي حضور یافت و از نزدیک با برخی مسئولین ارشد صنایع پتروشیمی کشور دیدار  کرد .

به گزارش"اختصاصی خبردنا" مهندس عدل هاشمي پور در اين نمايشگاه با حضور در غرفه هلدينگ خليج فارس به عنوان شركت مادر پتروشيمي دهدشت با مديرعامل اين شركت ديدار و گفتگو كرد .

مهندس نژادسليم مديرعامل هلدينگ خليج فارس در اين ديدار به مهندس هاشمي قول دادند در اولين فرصت در محل احداث پتروشيمي دهدشت حاضر شده و مشكلات اين پروژه را حل نمايند.

مهندس هاشمي پور نيز در اين ديدار عملياتي شدن پتروشيمي دهدشت را از خواسته هاي به حق مردم كهگيلويه دانست و عنوان كرد: من با تمام توان در كنار هلدينگ خليج فارس خواهم بود تا انشالله پتروشيمي دهدشت عملياتي شود.

به گزارش"خبردنا" ، نمايشگاه نمايشگاه بين المللي نفت، گاز،پالايش و پتروشيمي از ١٦ ارديبهشت در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران شروع شده و تا ١٩ ارديبهشت ماه ادامه خواهد داشت .






















انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
0
برادر جان تا وضعیت پتروشیمی گچساران مشخص نشه که پتروشیمی کهگیلویه معنا نداره!!!! با بقیه نمایندگان استان رایزنی کنید برای راه انداختن پتروشیمی گچساران. تبلیغات تموم شد دیگه نیاز به عکسای تبلیغاتی ندارین. از همین الان عرض کنم که اگه بخواین اینجوری پیش برید قافیه چهار سال دیگه رو باختین. شک نکنید. مثل اون جمله شیوا تون که فرمودین من ارادتمند دکتر چمن هستم!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: