به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۰۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
وی درباره سن و دلیل مرگ این کوهنورد اظهار بی اطلاعی کرد.
خبردنا: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوربخش محمد پور که به همراه یک تیم کوهنوردی به ارتفاعات ده بزرگ در نزدیکی باشت رفته بود جان باخت.

به گزارش"خبردنا"، جلال پوران فر بیان کرد: بامداد امروز گزارشی درباره وخامت حال این کوهنورد به مرکز فوریت‌های پزشکی مخابره شد.

وی عنوان کرد: امداد هوایی فوریت‌های پزشکی گچساران در کمترین زمان ممکن به منطقه اعزام شد اما پس از پیدا نکردن حادثه دیده و به دلیل کمبود سوخت بازگشت.

پوران فر تصریح کرد: بالگرد امداد هوایی یاسوج به منطقه اعزام شد اما پس از جستجوی فراوان جسد کوهنورد را پس از مرگ پیدا کرد.

وی درباره سن و دلیل مرگ این کوهنورد اظهار بی اطلاعی کرد.

ارتفاعات ده بزرگ در شمال شرقی شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
اين مسئله در جاهاي ديگر ....به اين صورت نوشته شده كه خلبان چهل دقيقه نتونسته بشينه و بعد هم به گچساران برگشته..و دوباره به اورژانس هوايي ياسوج ماموريت داده شده كه اين كار نوش دارو بعد از مرگ سهراب هست..
آقاي عليبازي عزيز..
شما هميشه حرييت داشته ايد.. اين مسئله خيلي مهم است.. در اين مسئله بايد كنكاش شود و بررسي گردد كه مبادا بي مسئوليتي، ناكارآمدي يا بي توجهي دليل امر بوده باشد..
اگر مسئولي ناتوان بوده بايد بررسي شود..
اگر روشي نادرست بوده بايد اصلاح شود..
لطفاً در اين مورد از مسئولان مستقيم مصاحبه انجام شود و از خود كوهنوردان هم تا مردم بدانند..
اين مسئله مهم هست..
باشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
ایشون برادر سردار جلال محمدپور هستند...
روحش شاد یادش گرامی
لطفا"زمان ومکان تشییع جنازه رو اعلام کنید.
باتشکر
همکار بیمارستان شهید رجایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
خدایش رحمت کند مرد خوش اخلاق و نازنینی بود خدا به خانواده اش صبر دهد.
عیسی مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
پسرخاله عزیزم خدارحمتت کنه...
برادرزاده داغدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
آقای پوران فر تو مصاحبه شون گفتن بامداد (که من جای دیگه خوندم اشاره به سه صبح داشتن) از طرفی آقای گندم کار گفتن ساعت ۷ و نیم صبح تماس با فوریت های پزشکی گرفته شده.. این خودش اولین تناقضه که باید بررسی بشه (و قطعا آقای گندمکار باید در جوابگو باشند)
ساعت یه رب به چهار که خانواده مرحوم به هلال احمر باشت مراجعه میکنن و هرچقد به در و دیوار اونجا کوبیدن چرا کسی جوابگو نبوده
واقعا وظیفه اینا چی بوده مگر اینکه هزینه شده برای همچین مواقعی.. که متاسفانه با بی مسئولیتی جان عزیز ما از دست بره
چرا آقای گندمکار نمیگن وقتی مراجعه حضوری کردن خانواده مرحوم به اورژانس این جواب رو شنیدن که ما فقط تو محدوده جاده آسفالت میتونیم عملیات داشته باشیم و رها کردن ماجرا رو
چرا آقای گندمکار پاسخگوی توحیه نبودن نویگیتور یا خلبان هلی کوپتر اورژانس گچساران نیست (واقعا مگه چند تا کوه به اسم دلو تو منطقه اطراف باشت هست که هلی کوپتر داشته جاهای دیگه چرخ میزده ؛ که البته تمام این صحبتا مستنده و قطعا نقشه پرواز هلی کوپتر هم ثبت شده هست و قابل پیگیری)
ایشون تو مصاحبه شون گفتن که یک ساعت و نیم جستجو و بیش از نیم ساعت تلاش برای نشستن در جای غیر ایمن که کذب محضه ( لازم میدونم توضیح بدم که همونطور که گفتم‌نقشه پرواز پرنده اورژانس قطعا وجود داره و مدت پروازش؛ و شاهدین حاضر در صحنه شهادت دادن که کوچکترین تلاشی برای نشستن کنار مصدوم از سوی پرنده گچسارانی نشده و اصلا جای دیگه فرود اومده بوده و وقتی اونا رو پیدا میکنه بدلیل ادعای اتمام سوخت برگشته که این سوال پیش میاد که چرا دقیقا در همون مکان غیر ایمن برای فرود!!! هلی کوپتر اعزامی از یاسوح فرود اومد و اینکه ادعای اتمام سوخت برای یک هلی کوپتر اورژانس اینقد مضحک و تاسف آوره که بنظر بنده اگر مسئول باانصافی پیدا بشه فقط برای همین یک مورد باید پیگیری قضایی انجام بده، مگه کار هلی کوپتر امداد چیه که حین یه ماموریت با حداقل گشت زنی سوختش تموم بشه
که این مورد هم‌قطعا با مستندات قابل پیگیریه و حتما پیگیری خواهد شد.
و در انتها اگر تلاش ها و محبت های برخی مسئولین بزرگوار استان به برادر بزرگتر مرحوم نبود، بنده به شخصه بعید میدونم اصلا هلی کوپتری اعزام میشد با این کم و کیف..
بنده از اعضای خانواده داغدار محمدپورم
این صحبتها انجام میشه و قطعا پیگیری ها انجام‌میشه که خدای ناکرده جوون دیگه یا عزیز دیگه ای دچار این مسائل ها نشه و خانواده ای مصیبت زده نشه
و گرنه ما که قامتمون خمید، کمرمون شکست و جگرمون سوخت...
پناه بر خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
منو و مرحوم شوهرم دوتامون از پرسنل بیمارستانیم.واقعا متاسف شدم وقتی دیدم همکاران ارزشی برا شوهرم قاءل نشدن و امداد هوایی رو مجهز تر نفرستادن و هلیکوپتر بعد از کمترین زمان جستجو سوختش تمام شد و برگشت.راننده هلی کوپتر حتی اگه سوختش هم تمام میشد و نمی تونست بلند بشه باید می نشست و مرحوم شوهرم رو احیاء میکرد تا هلی کوپتر بعدی بیاد.واقعا جای تاسف داره
نام:
ایمیل:
* نظر: