به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۰۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
منتخب شورای پنجم یاسوج:
منتخب شورای پنجم یاسوج از همتایان خود در این شورا خواست برای انتخاب شهردار جدید این شهر عجله نکنند.
" فرشاد نگین تاجی " به خبردنا گفت: به همکاران خودم در سشورای پنجم شهر یاسوج پیشنهاد می دهم و البته می خواهم برای انتخاب شهردار جدید این شهر عجله نکنند و اجازه بدهند انتخاب شهردار جدید در فضایی آرام و بادرایت و تدبیر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم انتخاب شهردار جدید یاسوج بدلیل حساسیت های خاص شهری و مرکز استان بودن آن باید در فضایی آرام همراه با درایت و تدبیر شکل بگیرد، اظهارداشت: عجله برای انتخاب شهردار جدید یاسوج ممکن است پیامدهایی را بدنبال داشته که بعدها نتوان آن را جبران نمود.

این استاد دانشکاه افزود: سخنانی گاها در فضاهای مجازی و رسانه ها مبنی بر انتخاب شهردار جدید خوانده و شنیده می شود که ما معتقدیم نباید اینگونه باشد و انتخاب شهردار جدید یاسوج باید براساس برنامه ریزی های کارشناسی شده شکل بگیرد.

نگین تاجی با اشاره به موقعیت کنونی و روبه توسعه شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: منتخبین پنجم شورای این شهر باید در انتخاب شهردار جدید فارغ از مباحث قومیتی گام بردارند.

وی مهمترین ملاک های شهردار جدید یاسوج را بومی ، متخصص ، متعهد و دارای تجربه کاری عنوان و یادآورشد: شهرداری یاسوج مشکلات خاص خود را در حوزه های مختلف داشته که شهردار جدید بایستی توانایی کامل برای مدیریت و نظارت بر برنامه های خود را داشته باشد. 

منتخب اول شورای پنجم یاسوج در پاسخ به این سوال که آیا " محمدعلی جاوید " شهردار کنونی این شهر جزء گزینه های کنونی شهرداری هست یا خیر؟ هم اظهارداشت: ایشان نیز از گزینه های درحال بررسی است.

نگین تاجی افزود: منتخبین شورای پنجم یاسوج هنوز به جمع بندی برای انتخاب شهردار جدید نرسیده اند و بررسی ها همچنان ادامه دارد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تیرتاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
ان شاالله با همت اعضای شواری جدید جاوید باز شهردار میمونه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
شهردار را احمدی کیش انتخاب کرد رفت دکتر. اینها نه کار به تخصص و تعهد و تجربه و شهر دارند. فقط شهردار از طایفه خود باشد و بس. دورتون زدند
نام:
ایمیل:
* نظر: