به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۰۷۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
مدیر آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد :
قلندر گفت : برای ثبت‌نام فرزند خود در مدارس هم با مشکل مواجه شدم.
خبردنا: مدیر آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد تاکید کرد : مبارزه‌ای سخت و نفس‌گیر را با سارقان آب در استان آغاز کرده‌ایم و تا آخر آن را ادامه خواهیم داد .

قاسم قلندری به "خبردنا" ، گفت : به صورت روزانه و در حجم گسترده‌ای انشعابات غیر مجاز را جمع‌آوری می‌کنیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه هجمه سنگینی روی دوش آب و فاضلاب شهری است ، اظهار داشت : متخلفان به هر صورت ممکن در مقابل اقدامات ما موضع‌گیری می‌کنند و حتی تا خراب کردن وجهه مدیر در استان و یا شهرستان هم پیش می‌روند.

این مسئول با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تخریب‌ها از جانب خود این افراد است افزود: شاید باور نداشته باشید اما برای ثبت‌نام فرزند خود در مدارس هم با مشکل مواجه شدم.

قلندری به درگیری‌ها و کتک خوردن‌ مأموران آب و فاضلاب شهری استان اشاره کرد و گفت: هم فحش می‌خوریم و هم کتک و بدتر از همه این که در میان مردم به مدیران بد اخلاق، مدیر بزن بهادر معروف شده ایم .

مدیر آب و فاضلاب شهری یاسوج تاکید کرد : برای آبرسانی به مردم و جلوگیری از بحران آب در خانه‌ها وجهه خود را حتی در جامعه از دست داده‌ایم چرا که می‌خواهیم به قانون عمل کنیم و نگذاریم مردم تشنه بمانند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
متاسفانه یکی از ضعیف ترین مدیران که با زدوبند مدیر شده قلندری است.بدون شک
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
برادر ارجمندجناب آقای مهندس قلندری
بدون تعارف اینگونه که میفرمایین هستی...در هیچ مقطعی به غیر از زمان مدیرت شما شرکت آب وفاضلاب منکوب ومغضوب مردم که ولی نعمت ما هستند نبوده است...ضمن اینکه در گذشته همین مشکلات و همین روند ونوع برخورد مردم وجود داشته ولی ما بعنوان مدیر باید بپذیریم که در هر حالت حق با مردم است...
شما هم بیش از حد در این پست بوده اید و بهترین راه کنار رفتن شماست..
قطعا"نیروی تازه نفس تر کاربری بهتری برای مجموعه شرکت خواهد داشت..
تا الان از خودتان پرسیده اید چرا در دیگر شهرستانها ما با چنین مشکلاتی مواجه نبوده ونیستیم؟؟شاید عنوان بفرمایین که حجم تخلفات در یاسوج بیشتر است اگر فرض را بر این موضوع بگذاریم باز هم در دیگر شهرستانها به نسبت مشکلاتشان، چنین درگیری هایی با مردم وارباب رجوع نداریم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
با توجه به بحران شدید آب در جهان و کشور امروزه همه ماها باید به فکر صرفه جوی باشیم نه اینکه به فکر سبزی کاری و آبیاری باغات باشیم و کسانیکه دارای انشعابات غیر مجاز آب ، برق ،گاز می باشند طبق مصوبه جدید جریمه خواهند شد و اگر خودشان اقدام به جمع اوری نمایند بهتر می باشد
ااقای قلندری هم طبق قانون عمل می نماید و وظیفه خود را انجام میدهد
نام:
ایمیل:
* نظر: