به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۰۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
ایلامی گفت: مشکلات مناطق مختلف در این سفرها بررسی و در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف می‌شوند.
خبردنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدگفت: امسال برای اولین بار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پذیرش دانشجو از سراسر کشور و حتی دانشجویان خارج از کشور از جمله عراق، پاکستان و سوریه برای ترم تابستان داشت.

به گزارش"خبردنا"، دکتر اورنگ ایلامی اظهار داشت: هفته گذشته به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان دستگاه مجری ساخت بیمارستان یاسوج نشستی با هدف تسریع در روند اجرایی این بیمارستان در تهران برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج تا آبان‌ماه امسال به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود و قبل از تحویل موقت، دانشگاه پیگیر تجهیز بیمارستان باشد تا مردم در کمترین زمان ممکن از خدمات بهره‎مند شوند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو بیمارستان 283 تختخوابی شهید جلیل یاسوج و 32 تختخوابی باشت در آینده‌ای نچندان دور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

ایلامی با تشریح تفاوت پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان با سایر پروژه‌های دیگر ابراز کرد: در برخی مواقع هزینه تجهیز یک پروژه بهداشتی و درمانی بیش از اعتبار ساخت آن پروژه بوده، به طور مثال برای احداث تاسیسات موسسه پرتودرمانی 500 میلیون تومان نیاز است در حالی که برای تجهیز آن بین 6 تا 7 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حضور خیران حوزه سلامت در پروژه‌های عمرانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت دیشموک با حمایت بنیاد علوی بزودی کلنگ‌زنی می‌شود.

ایلامی از تحویل دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی با اعتبار هزینه شده 540 میلیون تومان و با هدف خدمت به مناطق محروم استان ابراز خرسندی کرد و گفت: بزودی فعالیت این دو درمانگاه سیار دندانپزشکی برای ارائه خدمت به جامعه هدف با اولویت افراد زیر 14 سال و زنان باردار آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پیگیر مجوز لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی با هدف کمک به توسعه استان هستیم ادامه داد: امسال برای اولین بار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پذیرش دانشجو از سراسر کشور و حتی دانشجویان خارج از کشور از جمله عراق، پاکستان و سوریه برای ترم تابستان داشت.

ایلامی گفت: طرح تحول سلامت برکات خوبی برای مناطق محروم از جمله کاهش پرداخت از جیب مردم داشت که امیدواریم با انجام کارهای کارشناسی ضعف‌های این طرح نو در دولت دوازدهم با تدبیر وزیر بهداشت برطرف شود.

وی از تدوام سفرهای شهرستانی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: مشکلات مناطق مختلف در این سفرها بررسی و در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف می‌شوند.

ایلامی در پایان با تشریح خدمات انجام شده توسط دو اورژانس هوایی یاسوج و گچساران افزود: در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اورژانس هوایی کهگیلویه بزرگ در کمترین زمان ممکن بالگرد نیز مستقر می‌شود.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
1
می گن یکی را توی شهر راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا را می گرفت! شما در کار همین دانشجویان خودمون موندین اونوقت دنبال پذیرش دانشجوی خارجی هستین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
1
کرو شوخی مکن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
ما که ندیدیم ، خداوکیل خبر راست درست تر بزنید
ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
من کار دانشگاه و مرکز بهداشتل موندینه ایسو و خارج دانشجو ایخیت بگیرت برد گپو نشونه نزینه
نام:
ایمیل:
* نظر: