به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۰۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
تاج گردون در صفحه شخصی خود نوشت:
در صحن هم كه با برخي از افراد صحبت ميكنم ميگويند خيلي توانمند و زبل است و هر كسي باهاش صحبت ميكند قانعش مي کند و اين چهره خطرناكه و شايد يك احمدي نژاد ديگري شود.
خبردنا:‌ نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از همتایان خود در خانه ملت خواست به وزیر پیشنهادی ارتباطات رای اعتماد بدهند تا فرد خسته دیگری به کابینه دولت دوازدهم اضافه نشود.

به گزارش خبردنا، غلامرضا تاج گردون در صفحه شخصی خود آورده است:

آقاي روحاني در كنار وزراء كاركشته و بعضا خسته و يكي دو تا بي انگيزه يك جوان به مجلس معرفي كرد. اين روزها مورد حمله جدي قرار گرفته و اطلاعاتي از برخي از سايتها به جامعه منتقل مي شود. 

بازجو، مديركل شنود، تفتيش كننده منازل ، عامل حصر، عامل لغو قرارداداپراتور دوم ، مسئول شنود دفتر مطهري، عامل ممنوع التصويري خاتمي و دهها موضوع ديگر. در صحن هم كه با برخي از افراد صحبت ميكنم ميگويند خيلي توانمند و زبل است و هر كسي باهاش صحبت ميكند قانعش مي کند و اين چهره خطرناكه و شايد يك احمدي نژاد ديگري شود.

 در اين چند روز چندين بار با ايشان صحبت داشتم و در صحن هم بسيار توانمند ظاهر شد. به نظر من انسان توانمندي است كه ميتواند در اين حوزه موفق شود. از مراجع رسمي هم به شكل دوستانه سوال كردم چيزي دريافت نكردم و اگر بخواهيم تمام حرفها را بپذيريم بايد حرفهايي كه در مورد خيلي از دوستان منجمله دكتر عارف هم زده ميشود بايد بپذيريم. به نظر من حيف است كه او راي نياورد.

 بايد اين ريسك را بپذيريم و ضمن مراقبت از توانش استفاده كنيم وگرنه اتفاقي نمي افتد يك خسته ديگر به ما معرفي ميشود و بايد به او راي دهيم.

 او جوان است و توانمند و مطابق شعارهاي روحاني و فراموش نكنيم اگر مقاومتهاي واعظي و ايشان نبود شايد امروز من نميتوانستم از اين فضا اين حرف را با شما بزنم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
نماینده های مجلس هم اکثرا بی انگیزه و بی خاصیت تشریف دارند هر وزیری رای اعتماد میخاد باید سر کیسه را شل کنه حیف از مشارکت ملت و اعتمادی که به روحانی کردیم
نام:
ایمیل:
* نظر: