به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
یک فعال سیاسی اصلاحطلب تاکید کرد: به نام اصلاح طلبان به کام اصولگرایان
وی اظهار داشت : استاندار باید جریانات سیاسی اصلاحطلب و اصولگرا را در دو جلسه مجزا دعوت و با آنها به گفت و گو می پرداخت .
خبردنا: یک فعال سیاسی اصلاحطلب تاکید کرد که نشست همزمان روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دو جریان سیاسی اصلاحطلب و اصولگرای استان اشتباه محض بود .

وی که نخواست نامش فاش شود در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" ، با بیان اینکه با گذشت چند هفته از تصدی دکتر احمدی بر کرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا کنون انتظارات طرفداران دولت از وی محقق نشده است ، گفت : استاندار جدید استان تاکنون روش مناسبی برای برخورد با زیر مجموعه خود ارائه نکرده است .

این فعال سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد با شرح چگونگی انتخاب استاندار جدید استان توسط افراد دست اندارکار وزارت کشور ، افزود : انتخاب استاندار به این شیوه و عدم هماهنگی و نظرخواهی از اصلاحطلبان استان اشتباه استراتژیک این مسئولین بود .

وی با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته استاندار با جریان های سیاسی اصلاحطلب ، اصولگرا و حامیان دولت در استاندرای ، اظهار داشت : استاندار باید جریانات سیاسی اصلاحطلب و اصولگرا را در دو جلسه مجزا دعوت و با آنها به گفت و گو می پرداخت .

وی با اشاره به برخی رفتارهای نچندان مناسب انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ، گفت : پس از پایان انتخابات بسیاری از اعضای ستاد آقای روحانی با شکایت همین جریان اصولگرایی بازداشت شدند .

این فعال سیاسی با بیان اینکه قرار دادن احزاب اصلاحطلب و اصولگرای استان در یک سبد و دعوت از آنها در یک نشست مشترک از سوی استاندار استان کار درستی نبود ، تصریح کرد : بر اساس شنیده ها مجموعه اصلاحطلبان استان پس از بررسی و همفکری اعضا به این نتیجه رسیدند که در این نشست شرکت نکند .

وی با تاکید بر اینکه قطعا برگزاری اینگونه نشست ها بی فایده خواهد بود ، ادامه داد : مشاورین استاندار در خصوص نحوه برگزاری این نشست دچار اشتباه بزرگی شدند .

این فعال سیاسی اصلاحطلب کهگیلویه و بویراحمد افزود : افرادی که بنام اصلاحطلب در این نشست شرکت کرده بودند بدون هماهنگی با شورای هماهنگی اصلاحطلبان استان این کار را انجام داده اند .

وی با تاکید برا ینکه تمامی تصمیمات اصلاحطلبان استان بر اساس خرد جمعی گرفته می شود ، افزود : انجام چنین اقدام های خودسرانه برخی افراد که خود را اصلاحطلب می دانند از سوی این شورا قابل قبول نیست .

وی با اشاره به بیانیه صادر شده پس از انتصاب استاندار استان توسط شورای هماهنگی اصلاحطلبان استان ، گفت: اقدامات وی توسط این شورا در حال رصد بوده و این شورا در قبال استاندار جدید هنوز موضع رسمی اتخاذ نکرده است .

این فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مواضع شورای هماهنگی اصلاحطلبان استان در خصوص نحوه انتخاب استاندار را قبول دارم، افزود : سخنان بنده مواضع شخصی خود بوده و ربطی به شورای هماهنگی اصلاحطلبان استان ندارد .
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
جان خودت اصلاح طلبان جمع کنید .تقلب گرایان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
1
سلام بگذارید برای مردم کار شود اصلاح طلب و اصولگرا هردو متعلق به این نظام می باشند و هدفشان کار برای مردم
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
اگه اصلاح طلبان شرکت کننده را خودسر می نامی و بعدش اعلام میکنی این نوشته ربطی به خردجمعی اصلاح طلبان نداره ونظر شخصی هست. پس خودت هم خودسری و دقیقا در صحبت هات جواب خودتو دادیه .ترابقران وقت استاندار را نگیرید و بزارید برای مردم کار کنه و به داد این استان قومگرای سیاست زده برسه
گچساراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
اصلاح طلبان سهم خواه و جاه طلب دچار اشتباه محاسباتي شده اند، ...............
نام:
ایمیل:
* نظر: