به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۶۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
امام جمعه قلعه رئیسی تاکیدکرد:
وی گفت: در صدر اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص)، عده ای جنگ های مختلف را بوجود آوردند بخاطر سهم خواهی بود و الان هم عده ای بدنبال سهم خواهی هستند و مشکلات مردم را هم فراموش کرده اند.
خبردنا: امام جمعه قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که قهر و انتقاد اصلاح طلبان این استان از استاندار بخاطر نشست با اصولگرایان در یاسوج از روی خیرخواهی نیست، اظهارداشت: اینها بدنبال سهمی خواهی از استاندار هستند.

" حجت الاسلام اسماعیل صلواتی" در گفت و گو اختصاصی با خبردنا گفت: چندروز پیش نشستی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برخی از بزرگان جریان های سیاسی باهدف مشورت جهت توسعه استان برگزار و از تمام جریان های سیاسی دعوت کرد.

وی با تشریح ویژگی های خاص توسعه کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: جریان های سیاسی عامل توسعه نیافتگی و عقب ماندگی استان شده اند.

** اصلاح طلبان بدنبال سهم خواهی از استاندار هستند

امام جمعه قلعه رئیسی افزود: اصلاح طلبان دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد را نپذیرفتند و بدنبال سهم خواهی های خود هستند.

صلواتی با اشاره به اینکه سهم خواهی اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار استان دور از شآن و جایگاه این جریان سیاسی است، تصریح کرد: این جریان در شعار می گوید حامی مردم هستیم اما در عمل بدنبال سهم خواهی های خود هستند.

وی گفت: استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از استان دیگری آمده و بدنبال خدمت کردن در این استان است اما اصلاح طلبان به دعوت استاندار لبیک نگفتند چون بفکر مردم، دغدغه مردم و منافع مردم استان نیستند.

** اصلاح طلبان باید دعوت استاندار را لبیک می گفتند 

امام جمعه قلعه رئیسی با اشاره به اینکه سیاسیون، استان کهگیلویه و بویراحمد را قربانی خواسته ها و سهم خواهی های خود کرده اند، یادآورشد: واقعا از اصلاح طلبان مدعی حامیان مردم و توسعه چیز دیگری انتظار می رفت و نباید دعوت استاندار را لبیک نمی گفتند.

صلواتی در پاسخ به این سوال که برخی اصلاح طلبان معتقدند که جریان اصولگرایی آنها را بازداشت کرده اند و الان نباید سر یک میز بنشینیم؟ هم اظهارداشت: همه ما برادر هستیم و نباید بخاطر سهم خواهی های خود در این نشست نمی نشستند.

وی گفت: در صدر اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص)، عده ای جنگ های مختلف را بوجود آوردند بخاطر سهم خواهی بود و الان هم عده ای بدنبال سهم خواهی هستند و مشکلات مردم را هم فراموش کرده اند.

امام جمعه قلعه رئیسی با تاکید براینکه اصلاح طلبان بدنبال سهم خواهی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد هستند و این نشست را بهانه ای برای این سهم خواهی کرده اند، یادآورشد: اصلاح طلبان شعارهای مردم و دغدغه مردم می دهند اما این شعار الان فراموش شده است.

وی افزود: دولت در چهارسال اول خود هیچ کار و توسعه ای در کهگیلویه و بویراحمد نداشت و باید ببینیم در چهارسال آینده همان روند جلو می رود و یا شاهد تغییرات خواهیم بود.

** استاندار کهگیلویه و بویراحمد استاندار همه جریان های سیاسی است

امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد که اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در حضورنیافتن در نشست استاندار با استان اشتباه کردند زیراکه مردم کاری به اینکه اصلاح طلبان در نشست شرکت داشته باشند یا خیر ندارند.

صلواتی، حضور نیافتن اصلاح طلبان در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد را عامل اختلاف در اردوگاه این جریان سیاسی در استان خواند و یادآورشد: آقای روحانی بعد از انتخابات اعلام کرد که رئیس جمهور تمام کشور بوده و استاندار هم الان استاندار همه جریان های سیاسی استان است.

وی گفت: حضور نیافتن اصلاح طلبان در این نشست یعنی دوگانگی ایجاد کردن در جامعه و کاملا اشتباه بوده و بطورحتم برای استان و مردم استان ضرر دارد.

امام جمعه قلعه رئیسی افزود:  شعار و آرمان اصلاح طلبان در شعار با کاری که اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست کردند در تضاد کامل است و اگر بفکر توسعه و رفع مشکلات مردم می بودند باید در این نشست حاضر می شدند و حرف های خود را هم می زدند.

** سهم خواهی اصلاح طلبان ریشه در تاریخ اسلام دارد 

وی باتاکید براینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد استاندار همه مردم و همه جریان های سیاسی است، تصریح کرد: سهم خواهی اصلاح طلبان ریشه در تاریخ دارد و بنظر من اشتباه می کنند که بدنبال سهم خواهی هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مردم استان انتظار دارند همه جریان های سیاسی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت کنند و کاری به جریان های سیاسی ندارند و البته از الان نمی توان استاندار را نقد کرد و باید منتظر عملکرد ایشان در آینده بود.

صلواتی با اشاره به سخن رئیس جمهور، ادامه داد: آقای روحانی گفت که من رئیس جمهور همه مردم بوده و رئیس جمهور جریان سیاسی خاص نیستم اما اصلاح طلبان چیز دیگری می گویند و بفکر رفع مشکلات مردم نیستند.

وی گفت: پافشاری اصلاح طلبان در حاضر نشدن به نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد فقط بدلیل سهم خواهی بوده و فقط در شعار می گویند بفکر رفع مشکلات مردم در حوزه های بیکاری، اشتغال و رفاهیات هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعه یک خانواده بوده و باید همه کمک کنند تا مشکلات خانواده حل شود اما اصلاح طلبان نباید فقط بفکر خود و سلایق سیاسی خود باشند.

** عقل سلیم می گوید اصلاح طلبان باید در نشست بااستاندار حاضر می شدند 

صلواتی افزود: عقل سلیم می گوید که اصلاح طلبان باید در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور می یافتند و حاضرنشدن آنان در این نشست بطورحتم اشتباه بوده اما آنان بفکر مصالح ملی و استانی نبودند.

وی با بیان اینکه همه ما سلایق سیاسی مختلفی داشته و حاضریم همه چیزمان را بخاطر استان کهگیلویه و بویراحمد بدهیم، خاطرنشان کرد: همه جریان های سیاسی باید بفکر توسعه باشند و درکنار هم بنشینند اما جریان اصلاح طلبان چون بفکر سهم خواهی ها و منافع خود بودند در این نشست حضور پیدانکردند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مردم استان از جریان های سیاسی انتظار دارند که استاندار را کمک کنند تا استان توسعه پیدا کند اما متاسفانه وقتی شعار تا عمل اختلاف های زیادی باشد حتما عده ای که بفکر منفعت طلبی خود هستند در این نشست ها شرکت نمی کنند.

صلواتی با تاکید براینکه حضورنیافتن اصلاح طلبان در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد هیچ کمکی به توسعه استان نمی کند، یادآورشد: باید به مردم، پیشرفت و توسعه استان احترام گذاشت و تنها در شعار چنین حرف های زده نشود.

وی افزود: استاندار جدید بفکر خدمت کردن به مردم است و نمی توان الان وی را نقد کرد و خود ما از اصلاح طلبان انتظار داشتیم بخاطر مردم، دست استاندار را به گرمی می فشردند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: من معتقدم اگر اصلاح طلبان بفکر مردم استان می بودند باید استاندار را حمایت می کردند تا استان را که قربانی جریان های سیاسی شده است نجات دهد.

** اصلاح طلبان بخاطر حاضرنشدن در نشست با استاندار ضرر می کنند

صلواتی افزود: بطور حتم جریان اصلاحات بدلیل حضور نیافتن در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد متضرر خواهند شد و البته مردم کاری هم به این جریان ندارند چون مشکلات آنان بیشتر از سلایق سیاسی و کارکردهای آنان است.

وی تاکیدکرد که اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد نباید بفکر دوگانگی و اختلاف در استان باشند و بهتر این بود که آنان در این نشست حضور پیدا می کردند.

گفت و گو: سیروس کریمی 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
حرف حق زدی ، ااقایان صلاح طلب چرا استاندار شروع به کار نکرده اینطوری جبهه میگیرد؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
وقتی استاندار محترم میگه ما اعتدال هستیم و استاندار همه جناح ها هستم ، واقعا دیگه جای تعجب داره که اصلاح طلبان اینطوری ساز مخالفت میزنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
یعنی اگر این امام جمعه قلعه رییسی در یک مسیله ای اظهار نظر نکنه می گوینده حاج آقا گنگه
نام:
ایمیل:
* نظر: