به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیویه و بویراحمد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیویه و بویراحمد از انتظار استانداری این استان برای تاسیس چهارشهرستان جدید خبردادو اظهارداشت: ما منتظر اعلام نظر وزارت کشور در ارتباط با تاسیس چهار شهرستان جدید در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
" فتاح محمدی " به خبردنا گفت: پرونده شهرستان شدن چهار بخش مارگون و لوداب در حوزه بویراحمد و " دیشموک " و " چاروسا " در حوزه کهگیلویه بزرگ در وزارت کشور تکمیل است.

وی با تشریح فرآیندهای صورت گرفته برای شهرستان شدن بخش های عنوان شده، خاطرنشان کرد: طرح جامع شهرستان شدن بخش های " مارگون، لوداب، دیشموک و چاروسا " به وزارت کشور ارسال و اقداماتی که می بایست در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می شد اکنون شکل گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیویه و بویراحمد افزود: وزارت کشور هنوز نظری در زمینه شهرستان شدن بخش های ذکرشده به استانداری این استان ارائه نداده و ما نیز مانند مردم این بخش ها منتظر نظرنهایی وزرات هستیم.

به گزارش خبردنا، بحث شهرستان شدن بخش های " مارگون، لوداب، دیشموک و چاروسا " در استان کهگیلویه و بویراحمد سال هاست در این استان مطرح شده است.

تبدیل این بخش ها به شهرستان از مهمترین مباحث و شعارهای انتخاباتی برخی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چروم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
1389 تا کنون چرام شهرستان شده تنها تغییری که اتفاق افتاده اینه که چندتا پست برای ضرر به بیت المال تاسیس شده مثل فرمانداری.
نام:
ایمیل:
* نظر: