به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که قوم گرایی و رابطه بازی مدیران عامل اصلی محرومیت و عقب ماندگی این استان از توسعه است.
به گزارش خبردنا، " علی محمد احمدی "  در شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد، اظهارداشت: گیر و مشکلات ما علاوه بر کمبود پول به نوع مدیریت‌ها در این استان بر می‌گردد.

وی گفت: موضوعاتی از قبیل رابطه بازی و قوم‌گرایی که زیبنده یک نظام اسلامی نیست در تعیین مدیریت‌ها تاثیر بسزایی در استان کهگیلویه وب ویراحمد دارد.

*** باید ریل زنگ زده مدیریت ها در استان درست شود 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با سخنرانی‌ها مشکلات برطرف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید ریل زنگ زده مدیریت‌ها در این استان درست شود.

احمدی با بیان اینکه مدیران باید به کارشان متعهد باشند، خاطرنشان کرد: اگر مدیران در این استان به سرنوشت استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزندان این استان متعهد بودند هم اکنون شرایط این نبود.

*** برخی مدیران درکهگیلویه و بویراحمد درحال خدمت و تجارت به اقوام خود هستند 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این استان درگیر مسائل سطح پایین هستیم و مدیری که باید در خدمت مردم باشد در حال تجارت یا توجه به اقوام خود است.

احمدی  با انتقاد از صبحانه‌های کاری مدیران در ساعت ۹ در محل کار و حضور ارباب رجوع‌ در همان وقت، تصریح کرد: متأسفانه بعصی از مدیران کل اطلاعی از وضعیت منابع ادارات خود ندارند.

*** راهمان از مدیران قوم گرا جدا است

وی بااشاره به اینکه در مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست ، ادامه داد: هرکس با این نوع مدیریت‌ها که به فکر منافع عمومی و خدمت به مردم باشد و کار کرد، در کنار او و فرماندار هستیم، اما اگر کسی دغدغه‌های قومی و شخصی داشت، مطمئن باشید ما حمایت نمی‌کنیم و راهمان جداست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:  مدیران باید مرتب و به موقع در محل کار حضور داشته باشند که اگر مدیری مرتب مسائل خود را به مدیران بالاتر گزارش دهند کارها بهتر پیش می‌رود و انجام می‌گیرد.

احمدی با بیان اینکه بنای کار ما در استان کهگیلویه و بویراحمد این است که صحت و سرعت کار بالا رود، اظهارداشت: شهرستان کهگیلویه نسبت به شهرستان‌های بویراحمد و گچساران توسعه کمتری داشته که دلایل زیادی دارد.

وی گفت: توسعه متوازن در کهگیلویه بزرگ انجام نگرفته و لازم است همه ما در شیوه کار و احساس مسوولیت بازنگری کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: گره‌های کور در رونق تولید و بخش کشاورزی و نظام بانکی باید اصلاح شود و البته بنای دولت این است که با بهره‌گیری از تمام سلایق و نیروهای توانمند و متخصص و اعتدالی، ادامه مسیر به خوبی پیش برود.

احمدی باتاکید براینکه من مطمئن هستم که برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری از طرف نظام نبوده است، اظهارداشت: توسعه نیافتن این استان بدلیل بی‌برنامگی‌ها و بی‌مهری‌های ما بوده که زیر یک سقف جمع نشده ایم.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
آقای استاندارزحمت نباشه سرکی به برنامه وبودجه بزن تااونوقت بفهمی قوم گرایی به اوج خودش رسیده همه نیروهای بدون ضابطه وهمه ازشهرستان باشت دارن برنامه آمایش برااستان طراحی میکنند؟؟؟؟
گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
برنامه و بودجه رو باید ببینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
آقای استاندار این را بدانید که این مدیران حداقل پنج سال است که مدیریت میکنند بقول جنابعالی اگر اینا توانمند بودن که وضعیت استان اینجور نبود پس همه اینا باید بروند تا تحرک ایجاد شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
جناب دکتر دشت حاصلخیز چرام نیازمند عزم شما در اجرای آبیاری قطره ای برای توسعه باغداری از طریق سد کوثر است که تمام زیر ساخت های آن بنوعی آماده است و نزدیک به ۱۸۰۰۰ هکتار با اشتغال۳۰۰۰۰ نفر را دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
جناب استاندار درکلیه ادارات استان چنین موضوعی باعث بی انگیزگی دربین کارکنان شده تورابه سیدالشهداکاری کنین...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
اداره کل آموزش وپرورش استان .جناب زارعی،یاری،بیضایی وووووووووووووو
نام:
ایمیل:
* نظر: