به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
بازدید از مراکزرشد و فناوری مستقر در دانشگاه تهران نیز از جمله دیگر برنامه‌های این سفر بود.
خبردنا : استاندار استان، رئیس دانشگاه یاسوج و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با معاون وزیر ارتباطات دیدار کردند

به گزارش"خبردنا"، استاندار استان، رئیس دانشگاه یاسوج و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با معاون وزیر ارتباطات دیدار کردند.در این دیدار که در دفتر معاون امورمجلس واستان‌های وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار شد در خصوص بهبود اقتصاد آی سی تی و تولید اشتغال و افزایش ارزش افزوده آن در استان بحث و تبادل نظر شد.

  بررسی وضعیت حوزه کسب و کارهای اینترنتی مبتنی برفناوری اطلاعات در استان و همچنین لزوم بهبودکیفیتزیرساخت های لازم علمی و پژوهشی جهت بهره برداری مناسب از ظرفیت های این بخش دراستان از جمله مباحث طرح شده در این نشست بود             

در این نشست که فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج و رئیس شورای شهر یاسوج نیزحضور داشتند بر اهمیت ورود به حوزه کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از این نوع کسب و کار تاکید شد.

بازدید از مراکزرشد و فناوری مستقر در دانشگاه تهران نیز  از جمله دیگر برنامه‌های این سفر بود.

در ادامه این سفر بازدید از شتاب دهنده‌های کسب و کارهای اینترنتی نیز انجام شد. بررسی نحوه همکاری و تعامل با شرکت‌های سرمایه گذار در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی این حوزه در دانشگاه یاسوج از مهمترین دستاوردهای این سفر بود.

لازم به ذکر است مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه وتنی چند از اعضای هیأت علمی دانشگاه در این سفر رئیس دانشگاه یاسوج را همراهی کردند.



نام:
ایمیل:
* نظر: