به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
تاج گردون افزود: ظرف مدت یک هفته باید روشنایی خیابان شهید بلادیان در دستور کار قرار بگیرد.
خبردنا: نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، زمان پایان پروژه ساماندهی خیابان شهید بلادیان دوگنبدان مرکز این شهرستان را اسفندماه امسال عنوان کرد.

به گزارش خبردنا از گچساران، " غلامرضا تاج گردون " در  نشست بررسی اجرای فاز اول پروژه ساماندهی خیابان بلادیان دوگنبدان گفت: قرارداد اولیه پروژه بهسازی و احیای خیابان بلادیان ۵۴ میلیارد ریال است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا اسفندماه به پایان برسد.

وی باتاکیدبراینکه کار ساماندهی و اجرای عملیات بهسازی و نوسازی این خیابان دارای ظرافت خاصی است، اظهارداشت: برای اجرای فاز اول بازسازی خیابان شهید بلادیان باید تلاش شود که در این مدت زمان کار بازآفرینی خیابان بلادیان بدون وقفه صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اصل زمان تعریف شده برای اتمام ضلع جنوبی پروژه شش ماه بوده و باید تا قبل از پایان اسفندماه امسال این پروژه بزرگ به اتمام برسد.

تاجگردون با بیان اینکه درماه کنونی برخی اقدامات اعم از فاز جدید نوسازی و بهسازی خیابان بلادیان که شامل خاکبرداری، آرماتور بندی و بتن‌ریزی، حفاری و فنداسیون داخل خیابان، امکان عبور کابل‌های برق، دیوارچینی و سیمان‌کاری بالای مغازه‌ها صورت می‌گیرد،یادآورشد:تمام زیرساخت‌های لازم برای شروع عملیات بهسازی و نوسازی خیابان بلادیان انجام شده است.

وی گفت: این طرح شامل تبدیل خیابان شهید بلادیان به پیاده‌رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است و علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی و زیباشناختی دارد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از بازسازی خیابان شهید بلادیان دستگاه‌های خدمات رسان حق هیچ گونه کنده کاری در این خیابان را ندارند، تصریح کرد: بعد از بهسازی خیابان بلادیان هیچ دستگاه خدمات رسان اعم از آب و فاضلاب و برق و گاز در یک افق ۱۰ ساله حق هیچ گونه کنده کاری را نخواهند داشت.

وی با اشاره به حساسیت موضوع اجرای طرح بازآفرینی خیابان شهید بلادیان گفت: خیابان شهید بلادیان مکان تردد، کسب و کار ساکنان این شهر است.

تاج گردون افزود: ظرف مدت یک هفته باید روشنایی خیابان شهید بلادیان در دستور کار قرار بگیرد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
ظرف مدت یک هفته باید روشنایی خیابان شهید بلادیان در دستور کار قرار بگیرد!!!!!!!!!!!! این باید بایدها نشان از قدرت فوق العاده دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: