به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۰۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
خبردنا : علی قنبرلو، عکاس خبری نیز در یادداشتی  در روزنامه همدای نوشت: «با احترام، باید عرض کنم که بعضی رفتارها از شما بعید است حاج آقا...... چند سال پیش که دبیر عکس بولتن نیوز بودم، برای پوشش مراسم سخنرانی حاج آقا، به سالنی در سپاه تهران رفتم و چون می‌دانستم وسط صحبت‌های ایشان عکس بگیرم، ناراحت می‌شوند، ایستادم تا صحبت‌هایشان تمام شود.
 
چند دقیقه‌ای استراحت دادند و من موقعیت را مناسب دیدم تا عکس بگیرم. برای همین، نزدیک جایگاه ایستادم و مشغول عکاسی شدم. میکروفون روشن بود که حاجی با صدای بلند گفت چه خبره این همه عکس می‌گیری؟ منم با صدای بلندتر گفتم: مگه من به شما گفتم چه خبره این همه حرف می‌زنید؟ سکوت حاکم شد... . چند ثانیه چشم تو چشم ایستادیم که دوباره گفت: با این عصا باید شما را دنبال کرد، تا عصا را آورد بالا، چند شات گرفتم گفتم البته منظور حاج آقا مهمانان هستند و شوخی می‌کند، به در می‌گوید، دیوار بشنود.
 
دیگر هیچ مراسمی از ایشان را نرفتم. الان هم نمی‌روم. فقط یک سئوال دارم. کجای قرآن نوشته یکی مثل سید بنده خدا (آقای دوربینی) را میشه جلوی همه خراب کرد؟ ......حاج آقا شما استاد قرآن هستید؛ هرچه سریع‌تر حلالیت بگیرید از آقای دوربینی. این بنده خدا دوست داره دوربین را.

همان‌طور که شما سخنرانی را، من عکاسی را، اون یکی سیاست را و اون یکی ماشین‌بازی، کفتر بازی،...» هرچند آقای قرائتی در توئیت خود نسبت به این رفتار عذرخواهی کرده اما شاید بد نباشد یادآوری این نکته به خودمان، ازجمله آقای قرائتی که همه ما یک «آقای دوربینی» در درون خود داریم. ای کاش بتوانیم او را کنار چهارپایه دوربین بنشانیم تا هیچ‌وقت دیده نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: