به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۴۰۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
بهشتی گفت: انتظار می‌رود در صورت امکان اقشار مختلف مردم در زمینه خاموش کردن آتش با کارکنان منابع طبیعی همکاری کنند.
خبردنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از وقوع آتش سوزی در جنگل‌های منطقه کوشک قلعه مورد شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، عزت‌الله بهشتی اظهار داشت: از دقایقی قبل جنگل‌های کوشک قلعه مورد شهرستان بویراحمد طعمه حریق شده که مهار این آتش سوزی نیازمند حضور دستگاه‌های اجرایی و همکاری آحاد مردم است.

وی از اعزام جنگلبانان به کوشک بویراحمد خبر داد و افزود: آتش سوزی جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کم کم به یک بحران تبدیل می‌شود که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود در صورت امکان اقشار مختلف مردم در زمینه خاموش کردن آتش با کارکنان منابع طبیعی همکاری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به فصل گرم سال جنگل‌ها و مراتع کشور به ویژه حوزه زاگرس و استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه شاهد آتش سوزی هستند که انتظار می‌رود مردم و گردشگران تا جای ممکن از روشن کردن آتش در عرصه‌های منابع طبیعی خودداری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: براساس ماده 47 قانون حفاظت‌ از جنگل‌ها و مراتع هر کس در جنگل عمداً آتش‌سوزی ایجاد کند به حبس مجرد از 3 تا 10 سال محکوم می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر: