به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش درآمدهای نفتی در دولت یازدهم و به تبع آن، اختصاص اعتبارات بیشتر به گچساران، توسعه این شهرستان نفتی را متحول کرد.
به گزارش خبردنا، غلامرضا تاجگردون روز چهارشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: اختصاص 2 درصد نفت و افزایش آن به سه درصد سبب رشد اعتبارات شهرستان نفتخیز در گچساران شد به نحوی که میزان بودجه اختصاص یافته به توسعه شهری دوگنبدان از 10 میلیارد ریال در سال 1391 به 630 میلیارد ریال در سال 1396 رسید.

وی افزایش چشمگیر فضای سبز، زیرساخت‌های ورزشی، اجرایی شدن چندین طرح بزرگ راهسازی، به ثمر نشستن طرح بزرگ تأمین آب سه هزار و 500 هکتار زمین منطقه امامزاده جعفر، تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان، انتقال آب آشامیدنی سد کوثر به شهر دوگنبدان، شتاب بخشی به اجرای پتروشیمی، شروع عملیات اجرایی احیای بافت فرسوده و ساماندهی خیابان بلادیان از نشانه‌های توسعه در گچساران است که با مدیریت جهادی به دست آمد.

تاجگردون گفت: شهرستان گچساران با تأمین بخشی از درآمدهای نفتی کشور و تولید روزانه 640 میلیون بشکه نفت قلب تپنده ایران در زمان تحریم بوده است.

وی بیان کرد: اعتصاب کارگران شرکت نفت، تقدیم هفت شهید در زمان مبارزات با رژیم ستم شاهی، بیش از 350 شهید دوران مقدس و یک هزار 583 جانباز و 98 نفر آزاده گواهی بر نقش مردم این دیار در سربلندی ایران اسلامی بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: