به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۱۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: فاینانس پتروشیمی دهدشت و منابع ارزی آن پیش بینی شده و از مردم کهگیلویه بزرگ می خواهیم قدردان سردار هاشمی باشند که شبانه روزی پیگیر فعال تر شدن پروژه راکد پتروشیمی دهدشت هستند.
خبردنا: مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از معرفی پیمانکار جدید برای پتروشیمی دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

" عادل نژادسلیم " در گفت و گو کوتاه با خبردنا گفت: ما به سردار هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و مسوولان استانی قول داده ایم که پتروشیمی دهدشت فعال بشود و بطور حتم این چنین خواهد شد.

وی با تشریح برخی فعالیت های صورت گرفته بویژه تلاش های " سردار هاشمی پور " نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای فعال نمودن پروژه کاملا راکد پتروشیمی دهدشت، اظهارداشت: کارهای فنی زمان بر بوده و پتروشیمی دهدشت هم مستثنی از این قاعده نیست.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: فاینانس پتروشیمی دهدشت و منابع ارزی آن پیش بینی شده و از مردم کهگیلویه بزرگ می خواهیم قدردان سردار هاشمی باشند که شبانه روزی پیگیر فعال تر شدن پروژه پتروشیمی دهدشت هستند.

نژاد سلیم تاکیدکرد که کارهای مرتبط با پتروشیمی دهدشت برخی فنی و برخی غیرفنی که تمام این کارها بخوبی برای این پروژه ملی به پیش می رود.

وی از تلاش های سردار هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در خانه ملت ایران بطور ویژه تقدیر و از اینکه نتوانست روز چهارنشبه گذشته بیست هفتم مهرماه 1396 در این پروژه حاضر بشود از مردم کهگیلویه بزرگ بویژه نماینده آنان در مجلس شورای اسلامی پوزش طلبید.








نام:
ایمیل:
* نظر: