به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۵۱۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
خبردنا:،خالد بن فرحان آل سعود با حضور در برنامه ای در یک شبکه آلمانی گفت: مقامات عربستان بسیار تلاش کردند تا از طریق خواهر کوچکش ابتسام که در عربستان بسر می برد و تحت بازداشت خانگی است، از وی باج بگیرند؛ و بارها او را تهدید کردند در صورتی که از اقداماتش دست نکشد، خواهرش را خواهند کشت.

وی افزود: مقامات عربستان همچنین تلاش کردند تا پدرش را تحت فشار قرار دهند اما او هیچ توجهی به آنها نکرد.

این شاهزاده سعودی با تاکید بر اینکه از سرنوشتی که در انتظارش هست، هیچ ترس و واهمه ای ندارد، اظهار داشت: صراحتا اعلام می کنم که بجز خدا از هیچ کسی نمی ترسم. همه انسانها در پایان می میرند؛ پس بهتر است در حالی که بر عقیده خود استوار هستم، جان خود را از دست بدهم، تا اینکه به عربستان بروم و خود را برای آنها خوار و ذلیل کنم و از آنها عذرخواهی کنم.

خالد بن فرحان آل سعود تاکید کرد: اگر خورشید را در دست راست من و ماه را در دست چپ من قرار دهند، عذرخواهی نخواهم کرد و بیانیه پوزش طلبی نخواهم نوشت.

وی گفت که بیش از 50 درخواست از سفارت عربستان در آلمان دریافت کرده است که از وی می خواهند تا بیانیه پوزش طلبی برای پادشاه بنویسد اما او قبول نکرده است.

شاهزاده سعودی، آل سعود را در یک شبکه آلمانی رسوا کرد!

وی به علل اختلاف میان پدرش و خاندان حاکم اشاره کرد و گفت: علت اصلی درخواست پدرم برای اعطای برخی آزادی ها به مردم عربستان بود مساله ای که با مخالفت شدید روبرو شد و در پی آن تحت آزار و اذیت قرار گرفت به گونه ای که وادار شد از ارتش استعفا دهد و به خارج سفر کند.

شاهزاده سعودی توضیح داد: پدرش که به همراه همسر و فرزندانش به لندن سفر کرده بود پس از بازگشت به طور ناگهانی وی را به اتهام بی احترامی به ملک خالد (شاه وقت عربستان) بازداشت کردند و مدت 6 ماه در حبس بسر برد.

منبع:العالم
نام:
ایمیل:
* نظر: