به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
در اين روز شاهد دستگير شدن قاتلين حادثه سرقت و قتل دو شهروند عزيز قدم خير هستيم. ابتدا بايد از زحمتكشان نيروي انتطامي و امنيتي تشكر كرد
خبردنا: نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به دستگیری سارقان طلا فروشی در شهر دوگنیدان مرکز شهرستان گچساران واکنش نشان داد.

به گزارش "خبردنا" ، "غلامرضا تاجگردون" دقایقی پیش و لحظاتی پیش از دستگیری سارقان طلا فروشی در حوزه انتخابیه اش در صفحه شخصی خود نوشت:

در حالي كه اين روزها مردم شهرستان در شوك يك فاجعه اجتماعي يعني به قتل رسيدن يك پدر و دو فرزند معلولشان توسط ديگر فرزند بود در اين روز شاهد دستگير شدن قاتلين حادثه سرقت و قتل دو شهروند عزيز قدم خير هستيم. ابتدا بايد از زحمتكشان نيروي انتطامي و امنيتي تشكر كرد و از طرف ديگر از صاحب نظران شهرم بخصوص دانشگاهيان و محققين خواهش كرده اين چند موضوع را با هم تحليل اجتماعي كرده تا مانع از ادامه اين نوع رفتارها در جامعه شود. چند كشته و تحت تاثير قرار گرفتن چند ايل و طايفه موضوعي نيست كه بخواهيم به راحتي از ان گذشت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
تحلیل آن ساده هست شایسته سالاری را حاکم کنید ونتیجه را ببینید یکبار هم که شده برای یک سال بگویید مدیران وشورای تامین شهرستان را آدم های دانشگاهی و این کاره قرار دهید اول مدیر می گذارید بعدا می فرستید دانشگاه آزاد وعلمی کاربردی وپیام نور تا بهشون مدرک بدهند نتیجه هم همین هست که می بینید تازه جالبتر این هست که برای دانشگاه هم ضعیف ترین نیروی دانشگاهی بدون کتاب ومقاله وعنوان علمی را بعنوان مدیر انتخاب می کنید .کارها رو ریل نیست جناب دکتر باید برگردونید رو ریل .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
مي دانید دلیل این برمی گرد به بی تقوایی وبی کاری وکم کاری مسئولین
نام:
ایمیل:
* نظر: