به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۶۶۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
خبردنا : قابلیت‌های پخش زنده و امکانات بیشتر برای بازی‌های پیام‌رسان، در کنار ویژگی‌های صوتی و موسیقی‌های رایگان دو ویژگی جدید فیس‌بوک هستند که به کاربران معرفی شد.

فیسبوک به همراه ویژگی‌های جدید
 
شرکت فیس‌بوک به تازگی با ارائه افکت‌های صوتی و موسیقی رایگان برای سازندگان محتوا، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داد. با استفاده از این ویژگی، افراد می‌توانند با بکار گیری مجموعه‌ای از صداها دیگر گرفتار نقض قوانین حق تکثیر نشوند.

فیس‌بوک به طور معمول همانند یوتیوب ویدئوهایی که همراه با موسیقی‌هایی که حق تکثیر محفوظ دارند را حذف می‌کند؛ بنابراین با استفاده از ویژگی مذکور کاربران می‌توانند با بهره‌مندی از موسیقی‌های پیش‌فرض این شبکه اجتماعی ویدئوهای خود را صداگذاری کنند. مجموعه صداها شامل 1000 آهنگ و 1500 افکت صوتی است که بر اساس سبک دسته‌بندی شده‌اند.

در حالی که مجموعه موسیقی‌های رایگان موجود قدم بزرگی رو به جلو جهت جذب مخاطبان یوتیوب نیست؛ این قابلیت نوعی ابزار است که فیس‌بوک طی مدت‌زمانی طولانی نیاز داشت تا سازندگان محتوای آن در حین راه‌اندازی این وبگاه احساس محدودیت نداشته باشند.

دیگر قابلیت معرفی شده توسط فیس‌بوک در مراسم یک‌سالگی پیام‌رسان خود، از ویژگی‌های جدیدی، نظیر مکالمه تصویری و پخش زنده بازی‌ها رونمایی شد. در این مراسم تعداد بازی‌های پیام‌رسان این شبکه اجتماعی به 70 رسید که برخی از آن‌ها شامل Sonic و Angry Birds است.

بزرگ‌ترین شاخصه پیام‌رسان جدید فیس‌بوک اضافه شدن امکان پخش زنده است. برای این کار کاربر می‌تواند با اشاره به آیکون دوربین در گوشه تصویر، بازی خود را پخش کند. ویدئوی پخش شده در صفحه کاربری افراد ذخیره می‌شود. در کنار این بروز رسانی، شاخصه جدید رونمایی شده امکان بازی همزمان با مکالمه تصویری به حساب می‌آید که به صورت آزمایشی Words With Friends در بازی قرار داده شده است.

در حالی که قابلیت پخش زنده هم‌اکنون در دسترس است. مکالمه تصویری اوایل سال آینده معرفی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: