به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۶۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
خبردنا: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حذف یارانه ها موجب نارضایتی مردم می شود.

به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حذف یارانه برخی از دهک‌ها در سال آینده گفت: در دولت آقای احمدی‌نژاد که یارانه به مردم پرداخت شد این پول حداقل چند کیلو گوشت می‌شد اما الان این مبلغ شاید یک کیلو گوشت برای مردم شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به اینکه پرداخت یارانه کار صحیحی بود یا نه نمی‌پردازم اما حذف یارانه موجب نارضایتی مردم می‌شود که احمدی استاندار استان این موضوع را پیگیری کند.

وی خطاب به مدیران استان افزود: به خودمان نباید نگاه کنیم که حقوقی داریم و چیزی گیرمان می‌آید اما گاهی کسانی به حوزه اجتماعی مراجعه می‌کنند که کرایه هم ندارند که به این موضوع با حساسیت نگاه کنیم.

این مسوول به موضوع پاداش خدمت کارکنان دولت و کاهش پرداختی از ۳۰ ماه به ۱۰ ماه اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع موجب نارضایتی کارمندان می‌شود.

در ادامه استاندار در پاسخ به دغدغه‌های مدیرکل فرهنگی و اجتماعی گفت: دغدغه‌هایتان در خصوص حذف یارانه و پاداش پایان خدمت کارکنان را به نمایندگان مردم در مجلس انعکاس دهید تا در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
یارانه جرات ندارن قطع کنن فقط میخواندبنزین گرون کنن نمیدونن چیکار کنن ک مردم اعتراض نکنن ااین خیانته که پول برق وآب وگاز وحالا بنزین گرون کنن بعد الکی بگن یارانه همان45باشه به مردم ظلم نکنید مردم با حذف یارانه تهدید نکنین که به اهدافتون برسید شهدا ما خون دادن ک شما به ما خیانت کنید من ک اگه جانم روهم از دست بدم زیربار این ننگ نمیرم . . .
نام:
ایمیل:
* نظر: