به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۶۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
خبردنا : اولین کنسرت گروه شیلر با سرپرستی کریستوفر ون دیلن آلمانی، دوشنبه بیستم آذر ماه در تالار وزارت کشور برگزار شد.
 
شب بی کلام شیلر در تهران! 

به گزارش رسانه نوا، همانطور که انتظار می رفت اولین شب هم صدایی نور و موسیقی با اتفاقات خوب پشت سر گذاشته شد. مخاطبین موسیقی الکترونیک با شور و هیجان خاصی به تالار وزارت کشور آمدند و راضی از سالن خارج شدند. شروع کنسرت شیلر با تشویق حاضرین و تصویربرداری کریستوفر ون دیلن از سالن بود که آن را در میان خاطرات تصویری دیگرش از تهران در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

اگر موسیقی را کنار بگذاریم، نورپردازی و تصویرهای انتزاعی روی نمایشگرهای سالن ذهن مخاطب را درگیر می کرد. استفاده از اشکال و طرح هایی که معنای خاص خودشان را داشتند و یا تصاویری که کاملا انتزاعی بودند و گاهی با هم ترکیب می شدند.

این گروه سه نفره قطعات بی کلام معروف خود نظیر RUHE و ULTRAMARIN را اجرا کردند و پیش از نواختن آخرین قطعه ون دیلن رو به مخاطبین خود در سالن گفت: خوشحالم که با شما هستم و از اینکه به موسیقی ما گوش کردید ممنونم. امید وارم بار دیگر شما را ببینم و برای شما بهترین آرزوها را دارم.

از نکات قابل ذکر دیگر کنسرت شیلر حضور افراد متولد دهه چهل و سی بود که کمتر در کنسرت های خواننده های فارسی زبان حاضر می شوند. همچنین حضور برخی مخاطبین موسیقی که آشنایی کمی با این گروه و موسیقی آن ها داشتند و اجرای چنین برنامه هایی در آینده می تواند به بالا رفتن سطح آگاهی مخاطبین عام موسیقی کمک کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: