به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۶۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
زارعی :
زارعی ادامه داد: هیچ عنصری در حیات بشری به اندازه زن از عاطفه برخوردا نیست و انقلاب اسلامی به زنان منزلت داد.
خبردنا: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با تاکید بر اینکه برخی از شاخص‌های بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی ندارند، گفت: به طور حتم بهبود این وضعیت نیازمند حضور خیران است.

به گزارش "خبردنا"، غلام محمد زارعی در همایش «زن سالم، جامعه سالم» اظهار داشت: زن، سلامت و خیران مسئله‌ای به هم پیوسته است که به طور حتم سلامت جامعه زنان نیازمند حضور خیران است.

وی عنوان کرد: نعمت سلامت و امنیت در یک جامعه پویا و با نشاط ضروری است و خیران این نعمت مجهول را نگه می‌دارند که به طور حتم استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد نگاهش به حضور خیران است.

زارعی با بیان اینکه مجمع خیران سلامت کهگیلویه و بویراحمد عملکرد قابل قبولی دارد، افزود: کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی این استان نیازمند حضور خیران است.

وی با بیان اینکه تمام زیبائی‌های عالم به ما تعلیم داده هرکاری بتواند به بشر آرمش دهد از جلوه‌های خدایی است، این استان در طول تاریخ ویژگی‌های ممتازی داشته به طوری که در طول تاریخ به دلیل ظلم ستیزی در مقابل هیچ نظام و حکومتی جز جمهوری اسلام سر فرود نیاورد.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس تاکید کرد: مردم استان در دوران مختلف نظام انقلاب اسلامی از جمله دوران 8 سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشته به گونه که بیش از 1800 شهید تقدیم انقلاب کرد.

زارعی با بیان اینکه در تفکر دینی زن همچون مرد مسئول است، ادامه داد: هیچ عنصری در حیات بشری به اندازه زن از عاطفه برخوردا نیست و انقلاب اسلامی به زنان منزلت داد.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب زنان این استان از حقوق طبیعی خود محروم بودند، تاکید کرد: امروز برای زنان جایگاه ویژه دیده شده و به نوعی پا به پای مردان در مسائل اجتماعی گام بر می‌دارند.

زارعی گفت: هیچ جامعه‌ای به پیشرفت نمی‌رسد جز اینکه افراد مصالح عمومی را به منافع شخصی، گروهی و باندی ترجیح دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: