به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
بخشدار مارگون :
ملکی تصریح کرد: در این بین نماینده مجلس بعنوان معرف میتواند نیروهای مد نظر خود را به مسئولین تصمیم گیرنده معرفی نماید
خبردنا: بخشدار مارگون شهرستان بویراحمد شایعه تلاش نماینده بویراحمد و دنا برای عزل خود را تکذیب کرد .

"علی ملکی" در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با رد شایعات موجود در خصوص عزل خود گفت: برخی برای مطرح کردن نام خود و گرفتن پست های مدیریتی به اینگونه شایعات دامن می زنند.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون در این خصوص با وی هیچ صحبتی نشده است ، افزود: برخی با به راه انداختن چنین شایعاتی قصد تخریب نماینده مردم در مجلس را دارند .

بخشدار مارگون با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در این بخش، گفت: طی سه سال گذشته همواره چنین شایعاتی وجود داشته ولی ما بدون توجه به این شایعات در راستای خدمت به مردم با قدرت وظایف محوله را انجام دادیم .

ملکی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون هرگونه تغییر و تحول مدیریتی برعهده فرماندار شهرستان و استاندار استان می باشد ، تصریح کرد: در این بین نماینده مجلس بعنوان معرف میتواند نیروهای مد نظر خود را به مسئولین تصمیم گیرنده معرفی نماید

وی با رد خبر تلاش نماینده بویراحمد برای عزل خود، گفت: استاندار ، فرماندار و نماینده مجلس تاکنون از عملکرد من راضی بوده این موضوع را بارها عنوان کرده اند .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
جناب آقای ملکی فردی مفید وزحمتکش ومسئولی دلسوز میباشد بنده با توجه به حمایت از نماینده محترم این حق را هم دارم که از اقای ملکی حمایت کنم
نام:
ایمیل:
* نظر: