به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
خبردنا: جمعی از کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم تهران با مدیرعامل جدید ایرنا دیدار کردند.

به گزارش"خبردنا" جمعی از کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم پایتخت با حضور در ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با سیدضیاء هاشمی مدیرعامل جدید این خبرگزاری دیدار کرده و این مسئولیت را به تبریک گفتند.

در ادامه تصاویر اختصاصی "خبردنا" از این دیدار را می بینید.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
پیرمردها اونجاچکارمیکنن...
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
حرص پست و مقام
هدایت اله رستگار مطبوعاتی سابق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
به اینجور جلسات امیدی نداشته باشید جز خودنمایی و شهرت طلبی برای برخی هیچگونه خاصیتی برای استان نداشته و نخواهد داشت .اساسا مشکل این مملکت دل نکندن پیران و افراد مسن از صندلیهای مدیریتی است در استان ما حرص و آز دیده شدن و شهرت طلبی و جاه طلبی با دل نکندن افراد ی اینچنین عجین شده است .امثال این چهره ها از نزدیک فرسوده و گرفتار قرص و دارو هستند و در حال استراحت های پزشکی می باشند و آنهایی که زیرکانه خودشان را از نردبان قدرت بر کشیده اند حقوقهای نجومی میگیرند و باتکاء سوابقشان عوامفریبی میکنند .منتظر هیچ تغییرر مثبتی از سوی چنین جماعتی نباشیم .جناب علیبازی شما هم گویی از ارزشهای خبری فقط به ارزش خبری مجاورت جغرافیایی و معنوی پایبندید ؟مرتب مینویسید یک کهگیلویه و بویر احمدی و یک کهگیلویه و بویر احمدی و یک کهگیلویه بویر احمدی فلان پست را گرفت ؟ آیا اساسا ضرورتی به این روش نگاشتن اخبار وجود دارد؟چه سود ی جز برجسته سازی اشخاصی که حداکثر کارمندند و فاقد کارایی صد در صدی حتی در مجموعه های خویش ودر مقیاس ملی و منطقه ای هستند وجود دارد جز ایجاد توقع کاذب برای آشنایان این افراد و احساس خوش خوشان شدن کارمندان ارتقا یافته ای که معلوم نیست چگونه ارتقا یافته اند و کی معزول شده اند ؟کیست نداند در ورای این روش تولید ات فرهنگی هیچ فایده ی عمومی نیست ؟ممکن است با توجیه ضرورت توجه به نیروی انسانی استان در سطح ملی بر این روش پافشاری کنید اما اینها همان نیروهای آزموده در استانند که اکنون گرفتار چاله های زندگی و معیشت خویشتنند که با احساسات نستالژیک دوران جوانی و کارآیی شان اکنون ببهانه های مختلف دور هم مینشینند و اگر اینان دیده نشوند بهتر است زیرا این سوال به ذهن می آیداگر کمیت توسعه ی مملکت در برخی از بخشهای کشور میلنگد یکی از علل آن اینست که بر خی از بظاهر نخبگان تازه از راه رسیده و عطشناک جاه و شهرت امور مملکت را بدست گرفته اند شاید شما عکس این را نتیجه بگیرید اما همه ی ما روانشناسی و جامعه شناختی خوبی از تاریخ و جغرافیا و مردمان خودمان داریم .اگر نیاز به توضیح بیشتر بود بصورت مفصلتر خدمتتان ارائه خواهم داد .
خطاب به دوست نادیده جناب آقای رستگار از راهی بسیار دور
|
Bulgaria
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
جناب آقای رستگار،
با سلام و‌احترام
از خواندن متن حضرتعالی خوشحال شدم. آقای علیبازی از دوستان ۱۳ ساله ی اینجانب است و ایشان را به خوبی می شناسم و‌ نگاه ایشان را در‌مورد مسائل همواره با دیده ی احترام نگاه کرده ام.
اما چیزی که شما بیان کردید، انگشت بر نقطه ای مهم گذاشتن است و انتشار آن توسط عادل نشان از انصاف ایشان است.
از شما تقاضا مند هستم که این مسئله را با روش زیبای نوشتنتان، نقد کنید و به صورت “مفصلتر” در خبر دنا منتشر نمایید.
لطفا به مسئله ی “مدیر شدن گرایی” در استان بپردازید و‌ اگر امکان باشد، این مسئله را برای مردم تشریح کنید که مدیر شدن، لزوماً موفق بودن، اخلاقی بودن، موثر بودن و محترم شدن نیست.
لطفا بنویسید، پست گرفتن ارزش نیست و‌معیار قصاوت مردم را عوض نمایید. معضلات این نگاه به جایگاه اجتماعی، بسیار زیاد است و‌ چیزی است که استان ما را محروم نگاه می دارد.
پست گرفتن، برکنار شدن، مقام دیگری گرفتن، به آبروی افراد گره خورده است.. وظیفه ی شما آگاهان است که این رویه را عوض کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
0
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همدرد عزیز و درود بر جناب علیبازی که اینجور نگارش های از سر درد و تجربه ی امثال حقیر را که نه بر اشتری سوارم و وابستگی دولتی ندارم را گاهی منتشر میکند .من بنوبه ی خودم در خواست جنابعالی را به دیده ی منت کار میکنم هرچند ضیق وقت دارم اما سلمنا !دوم جناب علیبازی عزیز و خبر دنا هم اعلام آمادگی کند و این تصاویر و اخبار حاوی ارزش مجاورت اما حقا بی ارزش را محفوظ نگه دارد تا ببهانه ی این دست اخبار نوعی غربالگری رسانه ای انجام شود .
نام:
ایمیل:
* نظر: