به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۳۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
وی با بیان اینکه مشاوری در حوزه اجتماعی و فرهنگی منصوب خواهیم کرد افزود: در این معاونت هیچ بخشی را نادیده نخواهیم گرفت و از ظرفیت همه نخبگان کشور بخصوص همتباران خود استفاده خواهیم نمود.
خبردنا: معاونت اجتماعی شهردار تهران با تقدیر از عملکرد سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دکتر تاج گردون ، مهندس هاشمی پور و دکتر وکیلی افتخار قوم لر در مجلس هستند.

به گزارش "خبردنا"، ولی الله شجاع پوریان در نشستی با کهگیلویه و بوراحمدی های مقیم پایتخت با بیان اینکه معاونت اجتماعی شهرداری بزرگترین معاونت و پیشانی و جلوه شهرداری تهران است گفت: اگر این معاونت پر تحرک باشد شهرداری رو به جلو حرکت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه تهران محل حضور همه اقوام ایرانی است اظهار داشت:هیچ شخصی نمی تواند ادعا کند که بومی پایتخت است زیرا این شهر متعلق به همه ایرانیان است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه معاونت اجتماعی شهرداری تهران نقش منطقه ای ندارد و نقش آن ملی است افزود: برنامه های جدی برای بازنگری در ماموریتها و اهداف این معاونت در حوزه های مختلف داریم.

شجاع پوریان با تاکید بر این مطل که لازمه فعال شدن ظرفیت ها استفاده از نخبگان خواهد بود تصریح کرد: برای سال جدید از تمام تفکرها و سلایق در این معاونت استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به کم شدن بخشی از بودجه این معاونت در سال آینده گفت: با وجود کاهش بودجه سعی خواهیم کرد تمام برنامه های خود را اجرا نماییم.

وی با بیان اینکه مشاوری در حوزه اجتماعی و فرهنگی منصوب خواهیم کرد افزود: در این معاونت هیچ بخشی را نادیده نخواهیم گرفت و از ظرفیت همه نخبگان کشور بخصوص همتباران خود استفاده خواهیم نمود.

معاون شهردار تهران با اشاره تاثیرگذاری اقوام در فرهگ کشور گفت: قوم لر یکی از بزرگترین و اصیلترین اقوام ایرانی است که متاسفانه تا کنون به دلیل ناباوری لرزبانان آنگونه که باید و شاید شناخته نشده اند.

این مسئول با بیان اینکه مجمع بزرگ لرزبانان کشور در حال تشکیل است افزود: مجموعه لرهای کشور برای معرفی نخبگان این قوم در حال ساماندهی است.

شجاع پوریان با اشاره به برخی انتقادات به مسئولین کشوری لر زبان در عدم حمایت از هم زبانان خود برای انتصاب در مسئولیت های کشوری گفت: مسئولین کشوری لرزبان برای انتصاب هم تباران خود در وزارت خانه ها و شرکت ها تلاش فراوانی می کنند ولی در برخی از موارد به دلیل نداشتن نیروی تاثیر گذار در وزارت خانه ها متاسفانه این تلاش ها به جایی نمی رسد .

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه تا کنون تعدادی از هم زبانان خود را در هیئت مدیره شرکت ها منصوب کرد ایم ادامه داد: این کار را در ادامه مسئولیت خود با شدت بیشتری ادامه خواهم داد.

شجاع پوریان با بیان اینکه از همه انتصاباتم در شهرداری دفاع می کنم افزود :از تمام ظرفیت های شهرداری برای استفاده از هم تبارانم در تهران استفاده خواهم کرد.


کانال تلگرامی خبردنا: https://t.me/khabar_dena

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
شهردار كه استعفا كرده
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
سلام و درود بر دکتر شجاع پوریان مرد همیشه در صحنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
این کهگیلویه وبویراحمدیها چقدر دیدار میکنن با این و آن و آن و این !
نام:
ایمیل:
* نظر: