به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد:
دیودیده، اعتبار فاز اول نیمه صنعتی معدن فسفات چرام را ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت ایمیدرو یک شرکت دولتی بوده که شاید بتوان گفت مهمترین مزیت برای اکتشاف و بهره برداری از نعدن فسفات چرام بحساب می آید.
خبردنا: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال ۱۰۰ نفر  در فاز اول معدن فسفات چرام این  استان خبرداد.

به گزارش "خبردنا"، داریوش دیودیده در حاشیه نشستی با رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: فعالیت شرکت تهیه و تولید به نمایندگی از شرکت ایمیدرو فعالیت خود را در شهرستان‌چرام آغاز نموده است.

وی با تشریح فعالیت های صورت گرفته برای آغاز فعالیت عمرانی پروژه معدن فسفات چرام، اظهارداشت: فعالیت شرکت تهیه و تولید در مقیاس نیمه صنعتی برای انجام اموراتی چون محوطه سازی و احداث ساختمان های صنعتی، اداری و عملیاتی در این شهرستان شروع شده است‌.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوع طراحی ماشین آلات موردنیاز پروژه و همچنین نقاط موردنظر برای استخراج معدن در تهران درحال طراحی و انجام آزمایش های مربوطه است.

دیودیده، اعتبار فاز اول نیمه صنعتی معدن فسفات چرام را ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت ایمیدرو یک شرکت دولتی بوده که شاید بتوان گفت مهمترین مزیت برای اکتشاف و بهره برداری از نعدن فسفات چرام بحساب می آید.

وی گفت: اشتغال در بخش اول نیمه صنعتی معدن فسفات چرام ۱۰۰ نفر بوده که در زمان اجرای پروژه بااولویت نیروهای بومی انجام‌می گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکیدبراینکه فاز اول نیمه صنعتی معدن فسفات چرام تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می رسد، اظهارداشت: فاز اول این پروژه که ۵۰۰ فرصت شغلی را بدنبال خواهد داشت در یک بازده پنج ساله محقق می شود.

دیودیده، اعتبار پیش بینی شده برای فاز دوم پروژه معدن فسفات چرام را بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: فاز اول پروژه تا یکسال دیگر به اتمام‌می رسد.

وی باتقدیر ویژه از پیگیری های نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدون شک پیگیری های سردار هاشمی برای تمامی پروژه های حوزه صنعت و معدن در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بویژه معدن فسفات چرام ستودنی و قابل تحسین است.


کانال تلگرامی خبردنا: https://t.me/khabar_dena
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
مدیر سایت خبری خبر دنا،شما فقط مختص عدل هاشمی شدین که همش از اساس اخباری کذب هستن و از سال ۹۴ تا الان گزارش عملکرد هاشمی را بدهید تا همه از عملکرد ایشان آگاهی داشته باشند
نام:
ایمیل:
* نظر: